Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.500 κυβικών αποδίδει 130 ίππους και 30 κιλά ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
H DS Automobiles είναι η εταιρεία που μέσα στο πλαίσιο του ομίλου Stellantis θέλει να αναβιώσει τα ξεχωριστά και πρωτοποριακά αυτοκίνητα που έφτιαχνε η Citroen της δεκαετίας του ’60 και του ’70. Συγκεκριμένα, το DS4 είναι το αυτοκίνητο που ισορροπεί ανάμεσα στα παραδοσιακά hatchback και τα crossover, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει με την εμφάνισή του που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη.
Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το 308, το DS4 μοιράζεται και τα μηχανικά μέρη του με αυτό. Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.500 κυβικών αποδίδει 130 ίππους και 30 κιλά ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Οι επιδόσεις είναι αρκετά αξιόλογες, με τον κινητήρα να συνεργάζεται άψογα με το κιβώτιο και να βρίσκεται πάντα στο φάσμα λειτουργίας του. Η κατανάλωση είναι αρκετά χαμηλή και δεν ξεπερνά τα 7/100 χλμ.
Αναρτήσεις
Η κύλιση είναι εξαιρετική, με την ανάρτηση του DS4 να είναι από τις πιο προηγμένες της αγοράς. Στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου υπάρχει μια κάμερα που διαβάζει τον δρόμο και ρυθμίζει την απόσβεση των αμορτισέρ ανάλογα με το οδόστρωμα που ακολουθεί. Το αποτέλεσμα είναι η καμπίνα του αυτοκινήτου να μένει ανεπηρέαστη από τις κακοτεχνίες του δρόμου.
Πέραν από την προηγμένη ανάρτηση το DS4 διαθέτει και αρκετά περίπλοκα φανάρια που εκτός από τη led τεχνολογία στρίβουν κιόλας θυμίζοντας τα DS του παρελθόντος.
Η άνετη ανάρτηση και ο premium προσανατολισμός έχουν επηρεάσει και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το πλαίσιο είναι ικανό και η ανάρτηση παρά τη ρύθμισή της καταφέρνει να περιορίσει τις κλίσεις. Το τιμόνι υπολείπεται σε αίσθηση, αλλά είναι αρκετά άμεσο. Κιβώτιο και κινητήρας προσφέρουν γρήγορες επιταχύνσεις και δίνουν αρκετά ταξιδιάρικο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Εντός πόλης είναι άνετο και αρκετά ήσυχο, με την περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω να δυσκολεύει κάπως στα στενά των πόλεων. Εκτός δρόμου τα 19 εκατοστά απόστασης από το έδαφος βοηθούν αρκετά σε ήπιες εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Ποιοτική κατασκευή
Η εξωτερική εμφάνιση του DS4 είναι από τα δυνατότερα σημεία του, αφού σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο, και το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του. Η εικόνα διαφέρει αρκετά από τα άλλα αυτοκίνητα του ομίλου, με τα υλικά να είναι ποιοτικά στην πλειονότητά τους. Τα καθίσματα είναι άνετα και διαθέτουν και λειτουργία μασάζ για τους εμπρός επιβάτες. Οι χώροι είναι καλοί, με τους πίσω να ζητούν κάτι παραπάνω και σίγουρα καλύτερη ορατότητα. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 429 λίτρα, τιμή πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Οι οθόνες είναι εύχρηστες, με το τεχνολογικό στοιχείο να μην υπολείπεται του ανταγωνισμού. Η εργονομία από την άλλη έχει μπει σε δεύτερη μοίρα, με τον σχεδιασμό να προσανατολίζεται περισσότερο προς την ξεχωριστή εμφάνιση.
Ένα αυτοκίνητο όπως το DS4 σίγουρα είναι ξεχωριστό στην εμφάνιση και υιοθετεί τεχνολογίες που δύσκολα βλέπουμε στην κατηγορία. Ταυτόχρονα δεν υπολείπεται σε πολυτέλεια και εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου αλλά και υβριδικά σύνολα, με την τιμή του πετρελαίου να ξεκινά από τα 31.900 ευρώ.