Στόχος των ανθρώπων της Honda ήταν να δημιουργήσουν το ταχύτερο Civic Type R που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, συνεχίζοντας μία μακρά παράδοση μοντέλων υψηλών επιδόσεων εμπνευσμένων από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Στο βολάν ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα rev-match με auto blip εξασφαλίζοντας μία απολαυστική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Με γνώμονα την ανθρωποκεντρική σχεδίαση, τη δυναμική και τη χρηστικότητα που εφαρμόστηκε κατά την ανάπτυξη της 11ης γενιάς Civic, οι μηχανικοί της Honda έχουν τελειοποιήσει κάθε πτυχή του Civic Type R. Για τον σκοπό αυτόν ενσωμάτωσαν έναν λειτουργικό αεραγωγό στο καπό και έναν νέο πίσω διαχύτη που εξασφαλίζουν αεροδυναμικά οφέλη, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν τη σπορ σιλουέτα. Το Type R είναι επίσης χαμηλότερο και φαρδύτερο από το στάνταρ Civic, με μια νέα πίσω αεροτομή η οποία τονίζει την κομψή γραμμή οροφής και συνεισφέρει στην αεροδυναμική απόδοση και τη σπορτίφ, μυώδη εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου.
Η χρήση ελαφριών εξαρτημάτων και η αυξημένη ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων πετυχαίνουν μία εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους για την κατηγορία του. Το αναβαθμισμένο σύστημα rev-match με auto blip εξασφαλίζει μία απολαυστική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Για το εσωτερικό του Type R οι σχεδιαστές επέλεξαν ένα εκρηκτικό κόκκινο χρώμα, ελαφριά σπορ καθίσματα και χειριστήρια εστιασμένα στον οδηγό – στοιχεία που συναντάμε στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Honda. Εκτός από τα προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης, η νέα ρύθμιση «Individual» υπόσχεται νέα επίπεδα εξατομίκευσης, επιτρέποντας στους οδηγούς να παραμετροποιούν χαρακτηριστικά όπως η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού.
Εξαρτήματα
Όπως όλα τα μοντέλα Type R της Honda, το Civic Type R φέρει το εμβληματικό κόκκινο σήμα «H» της μάρκας, το οποίο είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική κληρονομιά της Honda. Χρονολογείται από το 1965 και την επιτυχία του μονοθεσίου RA272 Formula 1™ στο Grand Prix του Μεξικού, το οποίο έφερε λευκό χρώμα και έναν κόκκινο ανατέλλοντα ήλιο στο ρύγχος. Η Honda συνεχίζει να διευρύνει τις κατακτήσεις της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την τελευταία γενιά Type R να σημειώνει νέο ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητου μοντέλου στην παγκοσμίου φήμης πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία.
Όλα τα λειτουργικά εξαρτήματα, μεταξύ των οποίων η μάσκα, ο πίσω διαχύτης και το κεντρικό τμήμα της πίσω αεροτομής, φέρουν γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα. Η γκάμα των διαθέσιμων χρωμάτων τιμά την αγωνιστική κληρονομιά του μοντέλου, και ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το εμβληματικό Championship White και τα Rallye Red metallic, Racing Blue, Crystal Black και Sonic Grey Pearls.
Το εσωτερικό του νέου Civic Type R έχει ως στόχο να αυξήσει τον ενθουσιασμό του οδηγού με το που θα ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου. Παρά τον αγωνιστικό χαρακτήρα του, το νέο Civic Type R διατηρεί το υψηλό επίπεδο άνεσης, πρακτικότητας και καθημερινής χρηστικότητας που χαρακτηρίζει τη στάνταρ έκδοση Civic.
Το Civic Type R είναι το επόμενο μιας σειράς εμβληματικών μοντέλων Type R, το καθένα από τα οποία έχει ανεβάσει τον πήχυ των επιδόσεων στην κατηγορία των σπορ, προσθιοκίνητων οχημάτων. Το νέο μοντέλο βασίζεται στις ικανότητες του προκατόχου του και με τις κατάλληλες βελτιώσεις προχωρά στο επόμενο επίπεδο. Η χρήση νέων, ελαφρών υλικών, η αυξημένη απόδοση κινητήρα και βελτιωμένη δυναμική οδήγησης συνετέλεσαν στη δημιουργία του ταχύτερου, πιο δυναμικού και εθιστικού Civic Type R που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα.