Τα σημεία στο εθνικό οδικό δίκτυο που συχνά χάνουν τη ζωή τους οδηγοί και επιβάτες οχημάτων κατέγραψαν οι οδηγοί φορτηγών. Από τον περασμένο Φεβρουάριο ακόμη η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) κατέγραψε τα σημαντικότερα προβλήματα στο σύνολο του εθνικού οδικού δικτύου, αλλά και ανά τμήμα, και έστειλε τις παρατηρήσεις της στα υπουργεία Υποδομών και Ανάπτυξης.
Όπως γράφει και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σύμφωνα με την ΟΦΑΕ πρέπει να γίνουν άμεσα έργα ώστε να διορθωθούν τα προβλήματα, τα οποία όσο μένουν άλυτα θα αποτελούν παγίδες-θανάτου για οδηγούς και επιβάτες
Τα σημεία-καρμανιόλες που κατέγραψαν οι οδηγοί-φορτηγών
Βελεστίνο-Βόλος:
Απουσία ανισόπεδων κόμβων στη διασταύρωση Σέσκλου
Αλλοίωση οδοστρώματος λόγω συχνής διακίνησης φορτίων τσιμέντου
Θεσσαλονίκη-Φλώρινα:
Αποσαθρώσεις και κατολισθήσεις λόγω ακραίων καιρικών συνθηκών (χαμηλές θερμοκρασίες, παγετός, χιονοπτρώσεις)
Μέτσοβο -Λάρισα:
Απότομες στροφές, στενότητα, κλίση εδάφους, κακή κατάσταση οδοστρώματος (έντονες αυλακώσεις)
Φιλοξενεί μεγάλο όγκο εμπορευματικών μεταφορών λόγω λιμάνι Ηγουμενίτσας
Αντίρριο-Ιωάννινα:
Ελλειψη ολοκληρωμένων κόμβων, απουσία σωστού φωτισμού, κατάλληλης οδοσήμανσης, φθαρμένη άσφαλτος με πολλές λακούβες, στενότητα δρόμου, ελεύθερη πρόσβαση αγροτικών οχημάτων
Επικίνδυνη εναλλαγή τμημάτων κλειστού αυτοκινητοδρόμου και εθνικής οδού
Πάτρα-Κόρινθος:
Μία λωρίδα κυκλοφορίας, χωρίς διαχωριστική νησίδα, απότομες εναλλαγές στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της, κακή κατάσταση οδοστρώματος, ελλιπής σήμανση, ανεπαρκής φωτισμός
Συστηματική χρήση της ΛΕΑ λόγω στενότητας των λωρίδων κυκλοφορίας
Πολλές μετωπικές συγκρούσεις