Σίγουρα η συνάντηση με ένα Range Rover Evoque στους ελληνικούς δρόμους είναι ένα σπάνιο φαινόμενο, πόσω μάλλον στην περίπτωση της ανοιχτής του έκδοσης που τελικά πήρε το “ok” για την παραγωγή.
Το Evoque Cabrio είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο πέρυσι τον Μάρτιο στο σαλόνι της Γενεύης και τελικά η σφυγμομέτρηση του κοινού έδειξε πως η αμερικανική και η κινεζική αγορά «σηκώνει» ένα τέτοιο μοντέλο που θα βασιστεί στο τρίθυρο αμάξωμα και θα έχει μαλακή οροφή.
Οι κινητήρες θα προέρχονται από το κλειστό Evoque περιλαμβάνοντας τον 2.2 eD4 με 150 ίππους, τον 2.2 SD4 με 190 ίππους και τον δίλιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα με τους 240 ίππους.