Μεγαλόπνοο σχέδιο συγχώνευσης ανακοίνωσε η γαλλική διαφημιστική εταιρία Publicis με την αμερικανική Omnicom, στοχεύοντας να δημιουργηθεί ένας κολοσσός αξίας 26,4 δισ. ευρώ.
Από τη συγχώνευση αυτή, μάλιστα, θα «γεννηθεί» η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρία παγκοσμίως που θα ξεπεράσει σε μέγεθος ακόμα και τη βρετανική WPP.
«Στόχος μας είναι να πραγματοποιήσουμε μια συγχώνευση ίσων», δήλωσε ο 71χρονος διευθύνων σύμβουλος της Publicis, Μορίς Λεβί, σε συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι.
Την ίδια ώρα, ο 61χρονος διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής Omnicom, Τζον Ρεν, δήλωσε: «Το εγχείρημα αυτό γίνεται με την πρόθεση αν δημιουργήσουμε σημαντική νέα αξία για τους μετόχους».
Οι μέτοχοι της κάθε επιχείρησης θα κατέχουν περίπου το 50% του νέου Ομίλου Publicis Omnicom, ενώ η εταιρεία θα εισαχθεί τόσο στο Χρηματιστήριο του Παρισιού όσο και σε αυτό της Νέας Υόρκης.
Οι εταιρείες κάνουν λόγο για εξοικονόμηση ύψους 500 εκατ. δολάρια από τη συγχώνευση.