Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στα 26 του χρόνια είναι τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Γερμανός πιλότος σήμερα έκανε μια εμφάνιση αντάξια του ονόματός του και πήρε την νίκη και τον τίτλο στο Ινδικό GP.
Ο Φέτελ δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα ούτε είχε κάποιο πρόβλημα σε αντίθεση με τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ που εγκατέλειψε από κιβώτιο.
Ανήμπορος να αντιδράσει ο Αλόνσο τερμάτισε εκτός βαθμών. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Ρόσμπεργκ και Γκροζάν.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί την 1η θέση και το Μάσα να στρίβει 2ος στην 4η στροφή. Την ίδια στιγμή πιο πίσω Ράικονεν, Αλόνσο και Γουέμπερ είχαν επαφή με αποτέλεσμα να χάσουν θέσεις. Οι διαφορετικές στρατηγικές έδωσαν χρώμα στον αγώνα, καθότι σήμερα είδαμε από 1 έως και 3 πιτ στοπ. Ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ απαλλάχτηκε από τη μαλακή γόμα στους 3 γύρους, έβαλε τη μέση γόμα και με ένα ακόμη πιτ στοπ έφτασε ως το τέλος νικητής.
Με παρόμοια στρατηγική ο Νίκο Ρόσμπεργκ έφερε τη Mercedes στην 2η θέση ενώ την έκπληξη του αγώνα έκανε η Lotus. Ο Γκροζάν που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα έφτασε στον 14ο γύρο μ’ αυτή, έβαλε τη μέση και παρά τις οδηγίες της Pirelli να μην ξεπεράσουν τους 35 γύρους με τη μέση γόμα, έκανε 46 τερματίζοντας 3ος.
Λίγο πριν την καρό σημαία ο Γάλλος πιλότος είχε μια έντονη μονομαχία με τον έτερο πιλότο της ομάδας Κίμι Ράικονεν που προσπαθούσε να κάνει το ίδιο έχοντας όμως αλλάξει ελαστικά στον 8ο γύρο. Τελικά ο Ράικονεν έκανε 50 γύρους με τη μέση γόμα και έβαλε ξανά τη μαλακή στο φινάλε απλά και μόνο για να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο. Τελικά τερμάτισε 7ος πίσω από τους Μάσα, Πέρεζ και Χάμιλτον. Ο Πέρεζ έκλεψε την παράσταση στο φινάλε με την McLaren όταν πέρασε στο ίδιο σημείο τους Ράικονεν και Χάμιλτον που μονομαχούσαν για την 5η θέση. Ο Χάμιλτον δεν κατάλαβε από που του ήρθε η McLaren που την είδε μπροστά του στην έξοδο της στροφής 4.
Μετά το τέλος του αγώνα και την επισφράγιση του 4ου παγκόσμιου τίτλου ο Φέτελ, όπως είναι λογικό είχε χάσει τα λόγια του: ” Είμαι άφωνος, τερμάτισα και ήμουν άδειος. Μου πήρε αιώνες να βρω κάτι να πω είναι απ’ αυτές τις στιγμές που θέλεις να πεις τόσα πολλά αλλά δεν μπορείς. Ήταν ευχαρίστηση για μένα να μπω στο μονοθέσιο και να τα δώσω όλα για την ομάδα. Το μονοθέσιο ήταν εκπληκτικό σήμερα, ήταν εκπληκτικό όλοι τη χρονιά δεν μπορώ να ζητήσω περισσότερα. Δεν το έχω σκεφτεί ακόμη. Μετά το τέλος του αγώνα ο μηχανικός μου, ανέφερε τη στάνταρ διαδικασία αλλά αποφάσισα να την παρακάμψω σήμερα. Υπήρχαν τόσοι πολλοί θεατές εδώ στην κερκίδα. Ήθελα να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό και τα donut. Δεν επιτρέπεται αλλά ήταν κάτι που έμοιαζε σωστό σήμερα. Δεν ήταν εύκολη σεζόν σίγουρα παρότι οι περισσότεροι θεωρούσαν εδώ και μερικούς αγώνες ότι έχει τελειώσει. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα να δέχομαι αποδοκιμασίες ενώ δεν είχα κάνει κάτι στραβό. Το να τα αντιπαρέρθω όλα αυτά και να δώσω τις σωστές απαντήσεις στην πίστα και τελικά να τύχω της αποδοχής αυτή σήμερα, είναι αυτό που όλοι οι οδηγοί αγώνων ονειρεύονται. Είμαι πολύ περήφανος”.
Επόμενος αγώνας, την ερχόμενη Κυριακή στο Άμπου Ντάμπι, με τη Red Bull παγκόσμια πρωταθλήτρια η μάχη στους κατασκευαστές επικεντρώνεται στη 2η θέση για την οποία ερίζουν Mercedes, Ferrari και Lotus. Η Ιταλική ομάδα δείχνει να χάνει έδαφος και είναι αρκετά πιθανό η τελική μάχη της 2ης θέσης να δοθεί ανάμεσα στη Γερμανική και την Ιταλική ομάδα.