Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Το μυστήριο του πλοίου «Νουr M»

To e-REPORTAZ σε συνεργασία με την Δημοκρατικήonline της Ρόδου σας αποκαλύπτει σήμερα όλα τα στοιχεία γύρω από το πέπλο μυστηρίου που καλύπτει το φορτίο και τον προορισμό του φορτηγού πλοίου «Νουr M» το οποίο αρχικά ακινητοποιήθηκε από σκάφος του Λιμενικού κοντά στα Ίμια και στην συνέχεια οδηγήθηκε στην Σύμη και μετά στην Ρόδο όπου και βρίσκεται εκεί μέχρι σήμερα προκειμένου να γίνει ο έλεγχος του φορτίου του.

Κάτω από αυστηρά μέτρα προστασίας ειδική ομάδα πυροτεχνουργών ξεκίνησε χθες το μεσημέρι να ανοίγει τα εμπορευματοκιβώτια του φορτηγού πλοίου «Νουr M» το οποίο, σύμφωνα με τα συνοδευτικά έγγραφα, μεταφέρει πυρομαχικά και μικρά όπλα.

nourm3Το πλοίο έχει απομονωθεί σε απροσπέλαστο πλέον για το κοινό, χώρο του λιμένα της Ακαντιάς και οι ειδικοί πυροτεχνουργοί ανοίγουν τα εμπορευματοκιβώτα με ιδιαίτερη προσοχή, αφού τα “σκανάρουν” με ειδικό μηχάνημα για να αποφύγουν το ενδεχόμενο έκρηξης καθώς εικάζεται ότι μπορεί κάποιο από τα κιβώτια να είναι παγιδευμένο με εκρηκτικά.

Μέχρι αργά το απόγευμα της Δευτέρας από τις έρευνες, που θα κρατήσουν πολλές μέρες, δεν βρέθηκαν όπλα παρά μόνο φυσίγγια στα 10 κιβώτια που ανοίχθηκαν.

Χθες συγκεκριμένα το μεσημέρι απεστάλη αρμοδίως στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου διάταξη του προέδρου της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, Αεροπαγίτη κ. Παναγιώτη Νικολούδη για τη διενέργεια έρευνας στο πλοίο εταιρείας που δραστηριοποιείται στην Ουκρανία με την κατασκευή φυσιγγίων και την πώληση όπλων.

Την πορεία των ερευνών επόπτευσαν προσωπικά χθες το απόγευμα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος κ. Δημήτρης Μπαντιάς, που παρέχουν εξάλλου ενημέρωση και σε αρμόδιες υπηρεσίες άλλων υπουργείων, όπως του Δημόσιας Τάξης και του Εθνικής Άμυνας. Οι κ.κ. Βαρβιτσιώτης και Μπαντιάς έφτασαν χθες το απόγευμα στη Ρόδο με ελικόπτερο.

Το απόγευμα της Κυριακής για το θέμα αυτό μίλησε στη Βουλή ο κ. Βαρβιτσιώτης, ο οποίος συνεχάρη το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος για την επιτυχία τους να «συλλάβουν» το ύποπτο πλοίο το οποίο, όπως είπε, φέρεται να έχει μεγάλη ποσότητα οπλισμού και κατευθυνόταν προς τις εμπόλεμες ζώνες.

Να σημειωθεί ότι ο προορισμός του πλοίου δεν έχει ξεκαθαριστεί, καθώς ο καπετάνιος, σύμφωνα με πληροφορίες δηλώνει ότι πήγαινε στο λιμάνι της Αλεξανδρέττας (Ισκεντερούμ) της Τουρκίας, ενώ τα στοιχεία της πορείας του δείχνουν ότι είχε ξεκινήσει από Ουκρανία και πήγαινε στη Λιβύη.

Σημειώνεται ότι η όλη επιχείρηση τελεί υπό την εποπτεία της Eθνικής Yπηρεσίας Πληροφοριών (EYΠ).

TI EXEI ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ

nourm2Το πλοίο, που κατασκευάστηκε το 1972, φέρει σημαία Σιέρα Λεόνε και ξεκίνησε το ταξίδι του από το Oktayabrsk της Ουκρανίας την 26η Οκτωβρίου 2013. Την 17η Σεπτεμβρίου ήταν στο Κartal της Τουρκίας, την 29η Αυγούστου στην Tusla της Τουρκίας και την 6η Ιουλίου στο Τομπρούκ της Λιβύης.

Πιθανολογείται ότι το εμπόρευμα του πλοίου επρόκειτο να καταλήξει στην εμπόλεμη ζώνη στη Συρία, ενώ τα παραστατικά μεταφοράς του δεν φέρουν τις προβλεπόμενες από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών θεωρήσεις. Οι θεωρήσεις αυτές προβλέπονται σε γενική διαταγή του 2011 η οποία τροποποιήθηκε μάλιστα με νέες αυστηρότερες διατάξεις το 2013.

Το Τμήμα Ασφαλείας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ρόδου σχηματίζει δικογραφία σε βάρος του πληρώματος του πλοίου (τριών Τούρκων και 5 Ινδών) για παράνομη μεταφορά όπλων και πυρομαχικών και για λαθρεμπορία ενώ έχει κρίνει ως ακατάλληλο το πλοίο για να συνεχίσει το ταξίδι του διότι είχε προσαράξει κοντά στα Ίμια με αποτέλεσμα να υποστεί ζημιά και να μην είναι πλέον αξιόπλοο!

Το πλοίο επιθεωρήθηκε συγκεκριμένα στο πλαίσιο ελέγχου κράτους λιμένα του μνημονίου συνεννόησης Παρισίων (Paris Mou) και διαπιστώθηκαν ελλείψεις – αντικανονικότητες που οδήγησαν στο μέτρο της κράτησης μέχρι την αποκατάσταση τους.

Όπως αποκαλύπτει σήμερα η “δημοκρατική”, το Λιμενικό ενημερώθηκε την 8η Νοεμβρίου 2013 και ώρα 07.50 ότι το πλοίο, που είχε εντοπιστεί από το στρατό στα Ίμια, εκινείτο νοτιοανατολικά σε απόσταση 12 ν.μ. από τις δυτικές ακτές της Σύμης.

Δύο σκάφη του Λιμενικού το ακινητοποίησαν και με σύμφωνη γνώμη του πλοιάρχου διενήργησαν έλεγχο. Βρέθηκαν παραστατικά για τη μεταφορά πυρομαχικών με παραλήπτη το Υπουργείο Αμύνης της Λιβύης και το πλοίο οδηγήθηκε στην Ακαντιά για περαιτέρω έλεγχο.

Πλοίαρχος του είναι ο 57χρονος Τούρκος Y. M., υποπλοίαρχος ο 25χρονος Ινδός E. P. J., πρώτος μηχανικός ο 33χρονος Τούρκος S. E. ενώ έχουν δεσμευτεί 4 Ινδοί ναύτες ηλικίας 23, 26, 24 και 20 ετών και ένας 59χρονος Τούρκος μάγειρας.

Σύμφωνα με τα φορτωτικά έγγραφα του πλοίου, που θεωρήθηκαν την 16η, 19η και 22α Οκτωβρίου 2013 το πλοίο μεταφέρει 55 εμπορευματοκιβώτια -containers με φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων και 4 εμπορευματοκιβώτια κενά φορτίου.

Τα εμπορευματοκιβώτια φορτώθηκαν στο λιμένα Oktyabrsk της Ουκρανίας με παραλήπτη το υπουργείο Αμυνας της Λιβύης και λιμένα εκφόρτωσης την Τρίπολη Λιβύης.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Σύμφωνα πάντα με τα έγγραφα αυτά το πλοίο μεταφέρει:

– 10 εμπορευματοκιβώτια συνολικού βάρους 208.789 κιλών τα οποία περιέχουν 6.407 ξύλινα κουτιά βάρους 185.789 κιλών με φυσίγγια διαμετρήματος 12,7Χ108 ΜΜ.

-31 εμπορευματοκιβώτια συνολικού βάρους 715.723 κιλών τα οποία περιέχουν 21.429 ξύλινα κουτιά βάρους 642.858 κιλών με φυσίγγια διαμετρήματος 7,62Χ39 ΜΜ.

-14 εμπορευματοκιβώτια διαστάσεων συνολικού βάρους 307.200 κιλών τα οποία περιέχουν 12.500 ξύλινα κουτιά βάρους 275.00 κιλών με φυσίγγια αδιευκρίνιστου διαμετρήματος.

Τα φορτωτικά έγγραφα συνοδεύονται από αντίστοιχα δηλωτικά επικίνδυνου φορτίου (Dangerous goods Declaration).

Ναυλωτής σύμφωνα με τα εν λόγω έγγραφα φέρεται να είναι η ουκρανική εταιρεία «Ukrinmash».

Στο πλοίο βρέθηκαν επίσης 3 τελικά σχέδια φορτίου (Final cargo plan) στα οποία αναγράφονται αναλυτικά τα εμπορευματοκιβώτια, καθώς και η θέση φόρτωσης τους επί του πλοίου.

Στα δύο αναγράφεται ως ημερομηνία άφιξης η 15η Οκτωβρίου 2013 και ως ημερομηνία αναχώρησης η 22α Οκτωβρίου 2013, ενώ στο τρίτο είναι διορθωμένη η ημερομηνία αναχώρησης για την 25η Οκτωβρίου 2013. Η τελευταία ημερομηνία συμπίπτει με αυτήν του ημερολογίου του πλοίου.

Στο από 17 Οκτωβρίου 2013 θεωρημένο στο Nikolaev, Ουκρανίας, δηλωτικό επικίνδυνων φορτίων αναγράφονται ως φορτίο φυσίγγια και μικρά όπλα (Cartridges, small arms) συνολικού βάρους 828.647 κιλών με φυσίγγια διαμετρήματος 7,62Χ39ΜΜ και 12,7Χ108ΜΜ συσκευασμένα σε 27.836 κουτιά.

Η δήλωση αυτή περί υπάρξεως στο φορτίο «μικρών όπλων» είναι που έχει δημιουργήσει την πεποίθηση σε στελέχη του ΥΕΝ ότι υπάρχουν στο φορτίο και όπλα.

ΤΑ 20.000 ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ

Βρέθηκε επίσης και το από 10 Απριλίου 2013 πιστοποιητικό τελικού χρήστη (end user certificate) στο οποίο αναγράφεται ως παραλήπτης το υπουργείο Αμυνας της Λιβύης και εξαγωγέας η ουκρανική εταιρεία «Ukrinmash», ενώ ως φορτίο αναγράφονται 20.000 τυφέκια τύπου ΑΚ-47, 50.000.000 φυσίγγια διαμετρήματος 7,62Χ39 ΜΜ. 15.000.000 φυσίγγια διαμετρήματος 7,62Χ54 ΜΜ, 10.000.000 φυσίγγια διαμετρήματος 9Χ19ΜΜ, 5.000.000 φυσίγγια διαμετρήματος 12,7Χ108ΜΜ και 1.000.000 φυσίγγια διαμετρήματος 14,5Χ114ΜΜ.

Πιθανολογείται, προς επιβεβαίωση της “δημοκρατικής” ότι πρόκειται για προηγούμενη αποστολή.

Από τον έλεγχο των λιμενικών προέκυψε ότι ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων αντιστοιχεί στα ανωτέρω φορτωτικά έγγραφα.

Από την μέχρι τώρα προανάκριση και συγκεκριμένα από την εξέταση του υποπλοίαρχου και δύο ναυτών προέκυψε ότι το πλοίο είχε προσαράξει την 7η Νοεμβρίου 2013 στα Ιμια.

Οι δύο ναύτες κατέθεσαν ότι πριν τη φόρτωση ο πλοίαρχος γνώριζε το περιεχόμενο των εμπορευματοκιβωτίων.

Σημειώνεται ότι υπάρχουν αντιφάσεις σε πληροφορίες για το λιμάνι προορισμού, καθώς από το σύστημα marin trafik είχε δηλωθεί το λιμάνι Ταρτούς της Συρίας, σε άλλο ηλεκτρονικό σύστημα δηλωνόταν ως προορισμός η Τρίπολη της Λιβύης, ενώ ο πλοίαρχος αρχικά δήλωσε το Ισκεντερούμ της Τουρκίας. Υπάρχει εξάλλου διάσταση απόψεων μεταξύ των όσων υποστηρίζει ο πλοίαρχος και των όσων καταθέτει ο υποπλοίαρχος, επί του προκειμένου.

Θυμίζουμε ότι το πλοίο φέρεται να συγκαταλέγεται σε λίστα του Λιμενικού, με πλοία «ύποπτα» για εμπλοκή σε υποθέσεις λαθρεμπορίου.

Η UKRINMASH

Η “UKRINMASH Co” ιδρύθηκε το 1997, έχει έδρα στο Κίεβο. Ενας εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας είναι και το υπουργείο Βιομηχανικής Πολιτικής της Ουκρανίας κι ένας από τους κύριους τομείς δραστηριότητάς της είναι η επιδιόρθωση κι η ανακατασκευή πολεμικού υλικού και μηχανών. Η εταιρεία κάνει εξαγωγές σε 14 χώρες ανάμεσα στις οποίες η Κίνα, η Τσεχία, η Μογγολία, το Καζακστάν, η Κούβα και άλλες.

Τον Απρίλιο του 2013 είχε δημοσιοποιηθεί έκθεση των Ηνωμένων Εθνών στην οποία αναφερόταν ότι στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2011 δύο αεροπλάνα που προέρχονταν από τα Τίρανα προσγειώθηκαν έμφορτα με όπλα στο αεροδρόμιο της Βεγγάζης. Παραλήπτης του φορτίου εμφανιζόταν η κυβέρνηση Καντάφι. Τότε ωστόσο ως προορισμός των όπλων εμφανίζονταν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Σε αυτήν την παράνομη «εξαγωγή» δεκάδων χιλιάδων Καλάσνικοφ και σφαιρών αρχικά φέρονταν να συμμετείχαν μερικές αλβανικές εταιρείες όπως η «MEICO». Όμως από την περαιτέρω έρευνα και τα έγγραφα στην έκθεση των Ηνωμένων Εθνών ρόλο μεσάζοντα εμφανίζεται να έπαιζε η προαναφερθείσα ουκρανική εταιρεία που τώρα φέρεται ως ο αποστολέας των όπλων προς την Λιβύη.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σε δηλώσεις του χθες στα τοπικά ΜΜΕ επεσήμανε ότι από τις μέχρι τώρα έρευνες έχει προκύψει ότι το πλοίο είναι έμφορτο από σφαίρες και οπλισμό, ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι δεν έχουν ακόμη ανοίξει όλα τα κιβώτια. Τόνισε ότι το πλοίο δεν πληροί τους κανόνες ασφαλείας και για το λόγο αυτό θα κρατηθεί και επιπλέον σύμφωνα με τις φορτωτικές και τις καταθέσεις του προσωπικού, που είναι αντιφατικές μέχρι στιγμής, κατευθυνόταν προς χώρες της Μεσογείου, που βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση…

«Σ’ αυτές τις χώρες απαγορεύεται από τον ΟΗΕ να πηγαίνουν όπλα και σφαίρες και εμείς τηρώντας τις διεθνείς μας υποχρεώσεις οφείλουμε να κρατήσουμε το πλοίο για όσο χρόνο χρειαστεί. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους άνδρες και τις γυναίκες του λιμενικού σώματος που σε ακόμη μια περίπτωση έδειξαν ότι τα θαλάσσια σύνορα της χώρας δεν είναι ξέφραγο αμπέλι, ότι ελέγχονται, επιτηρούνται με επάρκεια και ότι η χώρα είναι ικανή να ανταποκριθεί στις διεθνείς της υποχρεώσεις ελέγχοντας τα ύποπτα πλοία και φορτία που περνάνε μέσα από τη θάλασσα μας», τόνισε ο Υπουργός.

Ο κ Βαρβιτσιώτης ξεκαθάρισε ότι δεν είναι σε θέση να ενημερώσει τι οπλισμός έχει βρεθεί, τονίζοντας ότι αυτό που έχει προκύψει μέχρι στιγμής είναι σφαίρες διαφόρων διαμετρημάτων.

«Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει οπλισμός, όπως λένε και τα παραστατικά», τόνισε στη συνέχεια, επιφυλασσόμενος για το αν υπάρχουν ή οχι Καλάσνικοφ…

«Δεν έχουμε ανοίξει όλα τα εμπορευματοκιβώτια», δήλωσε ο κ. Βαρβιτσιώτης όταν ερωτήθηκε σχετικά.

nourm5Ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος κ. Δημήτρης Μπαντιάς, δήλωσε ότι η περίπτωση του συγκεκριμένου πλοίου είναι από τις πιο σημαντικές των τελευταίων χρόνων. Εξήγησε ότι έγινε νηοψία στο πλοίο γιατί έδινε αλληλοσυγκρουόμενα στοιχεία και για τον προορισμό του και διαπιστώθηκε ότι μετέφερε πυρομαχικά. Ο Αρχηγός εξήγησε ότι από τις μέχρι τώρα έρευνες στα κιβώτια που είναι προσβάσιμα φέρεται να είναι πυρομαχικά και ότι μέσα από τα δηλωτικά του πλοίου προκύπτει ότι υπάρχει και οπλισμός, ενώ δεν είναι σαφές για το που προοριζόταν.

«Περνάμε ένα μήνυμα σε όλους ότι όποιος μπαίνει στα Ελληνικά χωρικά ύδατα θα πρέπει να είναι νόμιμος, διαφορετικά θα ελεγχθεί και θα υποστεί τις συνέπειες που προβλέπει ο νόμος» δήλωσε ο κ. Μπαντιάς.

Ερωτηθείς αν η μεταφορά των Kαλάσνικοφ, όπως προκύπτει από τα έγγραφα, είχε γίνει τον Απρίλιο, δήλωσε ότι αυτό δεν μπορεί να το γνωρίζει διότι υπάρχουν πάνω από 50 εμπορευματοκιβώτια, τα οποία είναι «τυφλά»…

«Μιλάμε για χιλιάδες τόνους φορτίου, θα πρέπει να βγούν και να δούμε τι οπλισμός υπάρχει, υπάρχουν παραστατικά που μιλάνε για οπλισμό, αν θα είναι Καλάσνικοφ ή κάτι άλλο δεν μπορώ να το ξέρω, τι άλλο μπορεί να βρούμε», δήλωσε ο κ. Μπαντιάς.

Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

«Ταξιδεύω εδώ και 40 χρόνια και πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο» αναφέρει ο καπετάνιος του Nour M. Ο καπετάνιος Χουσείν Γιλμάζ, που μίλησε στην τουρκική Hurriyet, υποστηρίζει πως ο προορισμός του πλοίου ήταν η Λιβύη και ότι το φορτίο ήταν για το λιβυκό υπουργείο Άμυνας. Αρνείται όμως ότι μετέφερε οπλισμό.

«Δεν υπάρχουν εκρηκτικά ή όπλα στο πλοίο. Εγώ και το πλήρωμα έχουμε τρελαθεί. Από τις ειδήσεις έμαθα πως λένε ότι μεταφέραμε χιλιάδες όπλα και εκρηκτικά. Αυτά είναι ανυπόστατα. Μας έκαναν τη ζωή δύσκολη γιατί είχαν λάθος πληροφορίες» υποστήριξε.

Όπως αναφέρει η Hurriyet, το πλοίο με σημαία Σιέρα Λεόνε, «μπλόκαρε» από τις ελληνικές αρχές στις 8 Νοεμβρίου, ενώ έπλεε ανοιχτά της Σύμης και ρυμουλκήθηκε στη Ρόδο για να ερευνηθεί ενδελεχώς.

Το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων μετέδωσε πως απέπλευσε από την Ουκρανία με προορισμό το τουρκικό Ισκεντερούν, προσθέτοντας ότι στους πιθανούς τελικούς προορισμούς ήταν και το λιμάνι της Τρίπολης ή του Ταρτούς της Συρίας.

«Το πλοίο είχε κοντέινερ που φορτώσαμε στην Ουκρανία και θα τα παραδίδαμε στο λιβυκό υπουργείο Άμυνας» δηλώνει ο κ. Γιλμάζ. Περιγράφοντας το μπλόκο από τις ελληνικές αρχές, αναφέρει ότι νόμιζες πως ήρθαν να τους βοηθήσουν, αντ’ αυτού τους πήγαν στη Ρόδο.

«Ψάχνουν εδώ και τρεις ημέρες το φορτίο. Τους έδωσα τα τηλέφωνα της εταιρείας που μας μίσθωσε και του ανθρώπου που μας παρέδωσε το φορτίο, αλλά και του Λίβυου αξιωματούχο που θα το παραλάβει. Αλλά η αστυνομία δεν είχε το θάρρος να ανοίξει τα κοντέινερς γιατί ήταν φορτίο τράνζιτ.

Εμένα και το πλήρωμα με έχουν ανακρίνει εννιά φορές», πρόσθεσε.

ΤΟ ΕΜΠΑΡΚΟ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ

Αυτό που έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στα Υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας, Εξωτερικών και Αμύνης είναι το γεγονός ότι από τα τέλη Μαϊου 2013 έχει αποφασιστεί η άρση του εμπάργκο όπλων στη Συρία από την Ε.Ε..

Η συγκεκριμένη απόφαση είχε ανοίξει εξάλλου και το δρόμο για τον εξοπλισμό των ανταρτών από την Ευρώπη.

Την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης χαιρέτησε και η Ουάσιγκτον ενώ η Δαμασκός ανακοίνωσε ότι η ενέργεια αυτή αποτελεί «εμπόδιο» στις προσπάθειες για τον τερματισμό της σύγκρουσης στη Συρία. Μοναδικός σύμμαχος της Συρίας αποτελεί η Ρωσία.

Η μη ανανέωση του εμπάργκο του οπλισμού και της παράδοσης στρατιωτικού υλικού προέκυψε έπειτα από πολύωρες συζητήσεις ανάμεσα στους «27», διχάζοντας τους περισσότερους. Η Μόσχα αντέτεινε ότι η άρση προκαλεί ζημιά στις ρωσοαμερικανικές προσπάθειες για την οργάνωση μιας ειρηνευτικής διάσκεψης σχετικά με τη Συρία.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, που αρνούνται να προμηθεύσουν οπλισμό στους Σύρους αντάρτες, ανακοίνωσαν ότι τάσσονται υπέρ της απόφασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης να άρει το εμπάργκο στα όπλα που προορίζονται για την αντιπολίτευση στο καθεστώς της Δαμασκού.

Στη Δαμασκό το υπουργείο Εξωτερικών της Συρίας αντιθέτως κατήγγειλε την την άρση εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης του εμπάργκο των όπλων προς τους αντάρτες, εκτιμώντας ότι αυτή η ενέργεια αποτελεί “εμπόδιο” στις προσπάθειες για τον τερματισμό της σύγκρουσης στη Συρία.

Η ανακοίνωση κατηγορεί επίσης την ΕΕ ότι “υποστηρίζει και ενθαρρύνει τους τρομοκράτες, προμηθεύοντάς τους όπλα, κατά παράβαση του διεθνούς δικαίου και του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών”

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ