Μπορεί πολλοί να κρίνουν τις γαστριμαργικές συνήθειες ενός λαού μόνο μέσω της παραδοσιακής κουζίνας, ξεχνάνε όμως και τα παραδοσιακά ποτά που ο λαός κάθε χώρας απολαμβάνει.
Το εθνικό ποτό της κάθε χώρας, σχετίζεται άμεσα με την παραγωγή και τις συνθήκες που επικρατούν εκεί γι’ αυτό και η εταιρεία Wine Investment, σαν άλλος Φιλέας Φογκ, κάνει τον γύρο του κόσμου, όχι σε 80 ημέρες, αλλά σε 80 ποτά, παρουσιάζοντας το ποτό που είναι πιο δημοφιλές σε κάθε χώρα, σε βαθμό που να μπορεί να αναδειχθεί «εθνικό» ποτό.
Από το παραδοσιακό ελληνικό ούζο, στο Ιαπωνικό σάκε κι από τη ρωσική βότκα στην Μεξικάνικη Τεκίλα, παγκόσμιοι πολιτισμοί ξεδιπλώνονται μέσα σε ένα ποτήρι.