Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Υπερπροσφορές LIDL για τον οβελία ή… κάτι άλλο;

Σημαντικά ερωτήματα προκύπτουν από τις «υπερπροσφορές» της γερμανικής αλυσίδας LIDL που καθημερινά κατακλύζουν τη μεγαλύτερη μερίδα του Τύπου, καθώς σύμφωνα με έρευνα του ereportaz.gr εντοπίζονται πολλά σκοτεινά σημεία, τα οποία χρίζουν αποσαφήνισης.

Συγκεκριμένα, η εταιρία LIDL ενόψει των εορτών του Πάσχα έχει ξεκινήσει μεγάλη διαφημιστική καμπάνια, διανέμοντας διαφημιστικά φυλλάδια, στα οποία αναφέρεται ότι η εταιρία βγάζει σε προσφορά αρνί νωπό ελληνικής προελεύσεως έναντι 3,99 ευρώ το κιλό.

Πρόκειται όντως για μία υπερπροσφορά που ουσιαστικά αποδομεί όλους τους όρους της αγοράς και υποσκελίζει όλα τα κατά τόπους συνοικιακά κρεοπωλεία που περιμένουν αυτές τις ημέρες να δουλέψουν για να πάρουν μία οπικονομική ανάσα ή υπάρχουν κάποιες «λεπτομέρειες» που καθιστούν την εν λόγω προσφορά ύποπτη σε βάρος των κρεοπωλών αλλά και των ελλήνων καταναλωτών;

Σύμφωνα με την έρευνα αγοράς που εκπόνησε το ereportaz.gr η μέση τιμή αγοράς για το εν λόγω προϊόν, δη ελληνικής προέλευσης, διαμορφώνεται στα 6 ευρώ το κιλό. Πώς καταφέρνουν λοιπόν τα LIDL να πετύχουν τιμή πώλησης λιανικής 2 ολόκληρα ευρώ χαμηλότερα;

Παράγοντες της αγοράς κρεάτων σημειώνουν ότι κάτι τέτοιο, εφόσον πρόκειται όντως για αμνοερίφια ελληνικής προέλευσης είναι αδύνατο, καθώς ουσιαστικά τα LIDL πουλάνε το προϊόν σε τιμή κάτω του κόστους.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Καθίσταται επομένως αναγκαίο να αποσαφηνιστεί από τους ιθύνοντες της εταιρίας, πώς ακριβώς προκύπτει ότι όντως πρόκειται για ντόπια προϊόντα και όχι λ.χ. για εισαγωγής από γειτονικές χώρες, τα οποία εν συνεχεία «βαπτίζονται» ελληνικά.[/quote_text]

Επιπροσθέτως, ένα ακόμα σημαντικό ερώτημα προκύπτει από το γεγονός ότι η εν λόγω γερμανική εταιρία δεν διαθέτει άδεια κρεοπωλείου. Για να παρακάμψουν αυτή τη «λεπτομέρεια» οι ιθύνοντες των LIDL διατείνονται ότι τα αρνιά θα πουληθούν συσκευασμένα, γεγονός που δημιουργεί νέα κενά στην όλη ιστορία, καθώς ουδέποτε έχει εφαρμοστεί αντίστοιχη πρακτική συσκευασίας νωπών αμνοεριφίων.

Επιπλέον, εφόσον συσκευασθούν τα προϊόντα, όπως τονίζεται από την εταιρία, τίθεται ένα σημαντικό θέμα αναφορικά με την συντήρησή τους. Εφόσον τα LIDL προτίθενται να συσκευάσουν τα προϊόντα και να τα συντηρήσουν, θα έπρεπε σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται να υπάρχει η σχετική ενημέρωση και επίβλεψη του ΕΦΕΤ, κάτι το  οποίο τελεί υπό αίρεση…

Τα αποτελέσματα της έρευνας του ereportaz.gr χρίζουν απαντήσεων από τους καθ’ ύλην αρμόδιους για την προστασία τόσο των ανταγωνιστικών προς τα LIDL κρεοπωλών, όσο και όλων των καταναλωτών που ενόψει του Πάσχα θα αγοράσουν τον καθιερωμένο οβελία, για να αποφευχθούν τυχόν περιστατικά που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας με το… DNA αλόγου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ