Ανακριτής και Εισαγγελέας αποφάσισαν την επιβολή περιοριστικών όρων αντί της προφυλάκισης των δύο υπευθύνων για τον θάνατο του 10χρονου στο Καλό Λιβάδι Μυκόνου. Ωστόσο η κοινή γνώμη παρακολουθεί παγωμένη τις εξελίξεις τη στιγμή που μια προσεκτική μελέτη των συνθηκών του δυστυχήματος δημιουργεί μια σειρά από ερωτηματικά.
Πληροφορίες θέλουν τον 22χρονο χειριστή του σκάφος να ήταν ο μόνος επιβάτης του ταχύπλοου. Ο νόμος ορίζει ότι ο οδηγός πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα και όχι προαιρετικά από δεύτερο άτομο που θα τον βοηθά σε περίπτωση ανάγκης.
Το σωσίβιο που μεταφερόταν στο σκάφος δεν θα μπορούσε να σώσει το άτυχο παιδί καθώς ήταν σάπιο. Ένα αντικείμενο που φαντάζει ως βασικό στοιχείο που βρίσκει κάποιος σε ένα σκάφος που εκτελεί επικίνδυνα θαλάσσια σπορ, βρισκόταν σε άθλια κατάσταση και δεν μπορούσε να συνδράμει στην τραγική στιγμή.
Ο χειριστής δεν αντιλήφθηκε άμεσα την πτώση του μικρού από τον «καναπέ» και όταν το έκανε δεν ενέργησε καταλλήλως. Κρίνεται απαραίτητο ότι έπρεπε να νεκρώσει την μηχανή του σκάφους για να αποφευχθεί τραυματισμός, όμως αυτός αντιθέτως έπλευσε προς τον 10χρονο με πλήρη ταχύτητα.
Τέλος η προπέλα του σκάφους που έσερνε τον «καναπέ» δεν είχε το απαραίτητο δίχτυ ασφαλείας. Ο μικρός βρήκε τον θάνατο ακριβώς επειδή χτύπησε στην κινούμενη εκτεθειμένη προπέλα. Αν είχε ακολουθηθεί η ασφαλής μέθοδος μπορεί να υπήρχε τραυματισμός, αλλά σίγουρα δεν θα ήταν θανάσιμος.
Η κηδεία του 10χρονου θα γίνει σήμερα το απόγευμα και η οικογένεια ζήτησε από τα μέσα να δείξουν τον δέοντα σεβασμό και να παρακολουθήσουν διακριτικά την τελετή.