Μία πρωτότυπη πρωτοβουλία κάνει το γύρο του κόσμου μέσω των κοινωνικών δικτύων, προσπαθώντας να αφυπνίσει και να ενημερώσει τους ανθρώπους γύρω από τον εκφοβισμό σε παιδιά και νέους.
Η καμπάνια Share it to end it (Μοιράσου το για να το τελειώσεις), αφορά σε ένα βίντεο που μικραίνει κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου κάθε φορά που ένας χρήστης το μοιράζεται μέσω της προσωπικής του σελίδας, και οργανώθηκε από το Συνασπισμό ενάντια στον Εκφοβισμό σε Παιδιά και Νέους (CABCY), την εταιρία μάρκετινγκ JWT Singapore και τη διαφημιστική εταιρία XM Asia.
Η αρχική εκδοχή του βίντεο ήταν 100 δευτερόλεπτα, ενώ το βίντεο αναμένεται να «εξαφανιστεί» μετά τα 100.000 shares, «εξαφανίζοντας» συμβολικά και τον πόνο των θυμάτων του εκφοβισμού. Στη θέση του θα παραμείνει μόνο το τελευταίο καρέ, το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται στο Facebook, συνεχίζοντας τον εποικοδομητικό διάλογο για τον εκφοβισμό.
Το βίντεο έχει μέχρι τώρα συγκεντρώσει 57.005 shares. Μοιραστείτε το κι εσείς μέσω της ιστοσελίδας shareittoendit.com, στην οποία μπορείτε επίσης να δείτε πόσο έχει «συρρικνωθεί» το βίντεο.