«Ουδέτερο» ήταν το μεγαλύτερο μέρος των αναφορών στα social media για την γραπτή δήλωση του πρώην Πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή ενόψει των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρωτοποριακή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ismood (www.ismood.com) και δημοσιεύει το ereportaz.gr και το ekloges tv, σε δείγμα 2.380 αναφορών σε social media, blogs και news portals για την παρέμβαση του Κώστα Καραμανλή, τα ουδέτερα σχόλια ανήλθαν στο 48%, τα θετικά σε 15% και τα αρνητικά σε 47%.
Η κύρια πηγή σχολίων και αναφορών προήλθε από το facebook σε ποσοστό 51%. Blogs κατά 7%, forums κατά 0% και twitter κατά 42%.
Που επικεντρώθηκε το κοινό και πως σχολίασε:
Σύμφωνα με το παρακάτω γράφημα τα περισσότερα ουδέτερα σχόλια αναφέρουν οτι ο Κώστας Καραμανλής ρίχνεται στην προεκλογική μάχη. Σε ότι αφορά τα αρνητικά σχόλια, αυτά επικεντρώνονται στην μακροχρόνια απουσία του Καραμανλή, ενώ θετικά σχολιάζουν μερικοί την συμμετοχή του στην προεκλογική εκστρατεία.
Ποια είναι η μέθοδος αυτής της πρωτοπoριακής έρευνας
Συγκεκριμένα, μέσω της συλλογής δεδομένων από Facebook, Twitter, YouTube, Blogs, Forums και στην παρακολούθηση του “τι λένε” οι χρήστες για συγκεκριμένα brands, τις αντιδράσεις τους σε προωθητικές καμπάνιες, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την χρήση διάφορων προϊόντων και υπηρεσιών και γενικά τι τους προκαλεί ενδιαφέρον και τι όχι, εξάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα.