Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

“Φρένο” στους φουσκωμένους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας βάζει ο “Συνήγορος του Καταναλωτή “

Του Θάνου Πασχάλη

Να σταματήσουν οι υπέρογκες χρεώσεις στα πακέτα των συνδρομητών
κινητής τηλεφωνίας ζητεί με επιστολή του   προς την Εθνική Επιτροπή
Τηλεπικοινωνιών ο ” Συνήγορος του Καταναλωτή “.

Στην επιστολή της  η Ανεξάρτητη Αρχή, μετά από  πολυάριθμες καταγγελίες καταναλωτών, ζητεί οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν υποχρεωτικά με γραπτό μήνυμα όλους τους συνδρομητές τους όχι μόνον όταν αυτοί φτάσουν στο 80% της κατανάλωσης του πακέτου τους (σήμερα το κάνουν μόνο oορισμένες εταιρείες)αλλά και στο 100% της κατανάλωσης χωρίς καμιά επιπρόσθετη χρέωση…

Με την ίδια επιστολή ο ” Συνήγορος του Καταναλωτή” ζητεί επίσης να δίνεται από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους η δυνατότητα στους συνδρομητές τους -μετά από συμφωνία-να υπερβαίνουν το 100% της συνολικής κατανάλωσης του πακέτου που έχουν φτάνοντας στο 110%-120% χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις αλλά  και να προχωρούν, μετά από συμφωνία με τους πελάτες τους,στην αυτόματη διακοπή  της σύνδεσης (φραγή)μετά από το εύλογο αυτό ανώτατο όριο χρέωσης…

“Από τις αναφορές των καταναλωτών αναδεικνύεται, πρωτίστως,αναφέρει στην επιστολή του ο ” Συνήγορος του Καταναλωτή”, το ζήτημα των δυσανάλογα υψηλών χρεώσεων, σε περίπτωση που ο χρήστης internet υπερβεί το 100% του πακέτου του. Αλλά και από τις κατ’ ιδίαν επαφές μας με καταναλωτές στο πλαίσιο των εξωδικαστικών συμβιβασμών προκύπτει ότι, τόσο για τις τηλεφωνικές συνδέσεις και, πολύ περισσότερο για το internet, θεωρούν αναγκαία και εύλογη την υποχρεωτική προσφορά από τους παρόχους της δυνατότητας αυτόματης φραγής όταν η υπέρβαση φθάσει στο 110% ή 120%.”

Διαβάστε εδώ ολόκληρη την επιστολή του Συνήγορου του Καταναλωτή



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ