Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλείται να λύσει η αυτοκινητοβιομηχανία είναι η δημιουργία νέων μέσων μεταφοράς κατάλληλων για την αστική μετακίνηση.
Τα επόμενα χρόνια οι πολίτες θα αντιμετωπίσουν περισσότερες δυσκολίες στη καθημερινή τους μετακίνηση, λόγω της πληθώρας των ιδιωτικών αυτοκινήτων και της συγκέντρωσης μεγαλύτερου αριθμού κατοίκων στις μεγάλες πόλεις.
Η νέα τάση θέλει περαιτέρω ανάπτυξη των μέσων μαζικής τροχιάς και κυρίως δημιουργία νέων γραμμών στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Στη 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Toyota πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός μικρού αυτοκινήτου που καλείται να παίξει τον ρόλο του μέσου που έχει σαν πρώτο ρόλο την καθημερινή μετακίνηση.
Το πρωτότυπο Toyota i-Tril, είναι το αποτέλεσμα της εργασίας ειδικής ομάδας του στούντιο σχεδίασης ED² της εταιρείας στη Νίκαια. Η νέα πρόταση μας προϊδεάζει για τις πολυάριθμες καινοτόμες τεχνολογίες της Toyota που υπόσχονται καλύτερες και πιο ελκυστικές, περιβαλλοντικά συμβατές λύσεις μετακίνησης.
Το i-TRIL έχει μήκος 2.83 μ. και ύψος 1.46 μ. Πλάτος μετατροχίων 1.2 μ. εμπρός και 60 χιλ. πίσω, Με την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα το βάρους μόλις 600 κιλών αυτοκίνητο υπόσχεται αυτονομία μεγαλύτερη των 200 χλμ.
Οι πόρτες ανοίγουν σαν φτερά πεταλούδας και εδράζονται στις κεκλιμένες κολώνες Α για μεγιστοποίηση του ανοίγματος και διευκόλυνση της εισόδου στην καμπίνα ακόμα και για τους πίσω επιβάτες. Δεν απαιτούν περισσότερο χώρο στάθμευσης σε σχέση με τις συμβατικές πόρτες.
Με διάταξη καθισμάτων One-plus-Two, το i-TRIL λανσάρει μια νέα άποψη για την αξιοποίηση του εσωτερικού χώρου. Η θέση του οδηγού είναι τοποθετημένη στο κέντρο και πίσω υπάρχουν θέσεις για δυο ακόμη επιβάτες.