Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Jessica Simpson. Η μεγιστάνας του lifestyle

Δέκα χρόνια αφότου ξεκίνησε τη γραμμή υποδημάτων με τον Όμιλο Camuto, η τραγουδίστρια που εξελίσσεται σε μεγιστάνα, βρίσκεται στο πηδάλιο της lifestyle αυτοκρατορίας, αξίας πολλών δισ., έχοντας δημιουργήσει 31 κατηγορίες προϊόντων.

Η συλλογή Jessica Simpson, περιλαμβάνει παπούτσια, ρούχα, τσάντες, κοσμήματα, αρώματα και αντικείμενα για το σπίτι, υπάρχει σε εκατοντάδες πολυκαταστήματα στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Macy’s, Dillard’s, Belks και Nordstrom και πέρυσι απέφερε 1.000 εκατομμύρια δολάρια στον τομέα λιανικών πωλήσεων.

Η εταιρεία Sequential Brands Group με έδρα την Νέα Υόρκη, εκδήλωσε ενδιαφέρον να συνεργαστεί και να επενδύσει στο brand της Simpson. Η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της συλλογής της Jessica Simpson για ένα αξιοσέβαστο ποσό σε μετρητά και μετοχές.

Η Sequential, η οποία κατέχει τη μάρκα ειδών ένδυσης του Justin Timberlake, William Rast, αναζητά να τριπλασιάσει την καθαρή αξία της συλλογής της Jessica Simpson με την επέκταση στο εξωτερικό. Η Wunderlich Securities επιβεβαίωσε την σύσταση αγοράς της Sequential, επικαλούμενη την εντυπωσιακή δυναμική της συλλογής της Simpson να επεκταθεί σε διεθνές επίπεδο και να φτάσει στο «επόμενο δισεκατομμύριο».

Jessica-Simpson-Shoes-6

Οι ειδικοί στο fashion marketing επιμένουν πως το γεγονός ότι η Simpson και η μεγάλη επιχείρηση που έχει δημιουργήσει πάει τόσο καλά  είναι γιατί η ίδια είναι ένα προσγειωμένο κορίτσι, ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας και έχει την ικανότητα να δένεται συναισθηματικά με τους καθημερινούς ανθρώπους και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, την βοηθά να γίνει ακόμα πιο επιτυχημένη.

Jessica-Simpson-Wallpapers
Η Simpson έχει απήχηση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, είπε ο Τζακ Gross, διευθύνων σύμβουλος της Jeanswear για τον Όμιλο Jones. Είναι «πολύ επικοινωνιακή με τους θαυμαστές της. Οι θαυμάστριες της ηλικίας 15-40 ετών, ταυτίζονται μαζί της».



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ