Στην ακύρωση 40- 50 πτήσεων ημερησίως θα προχωρήσει η Ryan Air για ένα διάστημα 6 εβδομάδων δηλαδή έως τα τέλη Οκτωβρίου. Αυτό σημαίνει σύνολο από 1.680 έως 2.100 πτήσεις, με στόχο όπως είπε να βελτιώσει τη συνέπεια στην εκτέλεση των δρομολογίων της.
Ωστόσο η ανακοίνωση προκάλεσε την οργή των πελατών της.
«Ακυρώνοντας λιγότερο από το 2% των πτήσεων κατά τη διάρκεια των έξι προσεχών εβδομάδων (έως την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων στις αρχές Νοεμβρίου), μπορούμε (…) να αποκαταστήσουμε το επίπεδο της ακρίβειά μας στο επίπεδο του ετήσιου στόχου μας, του 90%» εξήγησε ο Ρόμπιν Κιέλι, επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair, σε ένα δελτίο τύπου.
Η αεροπορική εταιρεία τόνισε ότι το ποσοστό συνέπειας του προγράμματος των πτήσεών της «μειώθηκε κάτω του 80% τις δύο πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου» εξαιτίας των καθυστερήσεων που σημειώνονται
«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη στον μικρό αριθμό των πελατών μας που θα επηρεαστούν από τις ακυρώσεις και θα κάνουμε το καλύτερο για να τους βρούμε μια άλλη πτήση και/ή να τους αποζημιώσουμε συνολικά» επέμεινε ο Κιέλι.
Η συγγνώμη ωστόσο της εταιρείας δεν ικανοποίησε τους πελάτες της, πολλοί εκ των οποίων σήμερα εξέφρασαν την οργή τους