Διαφορετική άποψη από τους Ρώσους συναδέλφους τους φαίνεται πως έχουν οι Αιγύπτιοι εμπειρογνώμονες που ερευνούν τη συντριβή του Airbus Α321 στη Χερσόνησο του Σινά, κατά την οποία σκοτώθηκαν οι 224 επιβαίνοντες.
Αναλυτικότερα, και σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου, δεν υπάρχουν στοιχεία ικανά ώστε να υποδεικνύουν ότι το αεροσκάφος διαλύθηκε ενώ βρισκόταν σε πτήση, όπως ισχυρίζονται οι Ρώσοι εμπειρογνώμονες.
Ωστόσο, ο εκπρόσωπος του υπουργείου, Μοχάμεντ Ραχμί, επιβεβαίωσε πως ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της ρωσικής Kogalymavia που εκτελούσε την πτήση 9268 από το θέρετρο Σαρμ Ελ Σέιχ, δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου.
«Δεν έχει καταγραφεί επικοινωνία από τον πιλότο που να ζητά οτιδήποτε από τον πύργο ελέγχου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ραχμί στο πρακτορείο Reuters, προσθέτοντας πως ειδικοί από την Αίγυπτο, τη Ρωσία, την Ιρλανδία και μηχανικοί της εταιρίας που κατασκευάζει τα Airbus επέστρεψαν στο σημείο της τραγωδίας το πρωί της Τρίτης.
Ο ίδιος επεσήμανε ότι μόλις ολοκληρωθούν οι σημερινές έρευνες, οι αρμόδιοι θα εστιάσουν στην ανάλυση του περιεχομένου των «μαύρων κουτιών» του μοιραίου αεροσκάφους, επισημαίνοντας ότι αυτή η διαδικασία ενδέχεται να απαιτήσει αρκετό χρόνο, και προσθέτοντας πως δεν μπορεί κανείς να μιλήσει για τα αίτια της συντριβής πριν καταλήξουν οι ειδικοί.
Ωστόσο, και παρά τις δηλώσεις του εκπροσώπου του αιγυπτιακού υπουργείου, αρκετοί από τους ερευνητές του τραγικού δυστυχήματος επιμένουν στο σενάριο της έκρηξης που «έκοψε» στη μέση το αεροπλάνο, χωρίς ωστόσο να έχουν αποσαφηνίσει αν επρόκειτο για βόμβα στο εσωτερικό ή τεχνική βλάβη.
Υπενθυμίζεται ακόμη ότι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους που δρουν στη Χερσόνησο του Σινά ισχυρίστηκαν σε ανακοίνωση και βίντεο ότι κατέρριψαν με πύραυλο το Airbus, ωστόσο, λίγοι είναι όσοι πιστεύουν αυτό το ενδεχόμενο, καθώς εκτιμούν πως οι τρομοκράτες δε διαθέτουν όπλα ικανά να πλήξουν ένα αεροσκάφος σε ύψος 300.000 ποδών.
Την ίδια ώρα, το πρακτορείο Reuters επανέρχεται στο σενάριο της βλάβης του αεροπλάνου αναφέροντας την καταστροφή που είχε υποστεί η ουρά του Airbus το 2001. Παρότι οι εκπρόσωποι της Kogalymavia επισημαίνουν πως αντικαταστάθηκε, το πρακτορείο εξηγεί πως αποκατάσταση βλαβών στην ουρά προκάλεσαν τη συντριβή δύο αεροσκαφών στο παρελθόν.