Ως μεμονωμένο περιστατικό χαρακτήρισε τη συμπεριφορά του υπαλλήλου σεκιούριτι στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Κηφισιά, με τον Αφρικανό επιβάτη ο ΟΑΣΑ, με ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνοντας ότι τα δικαιώματα των επιβατών πρέπει να γίνονται από όλους σεβαστά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ.
«Από τις Συγκοινωνίες Αθηνών ανακοινώνεται ότι τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά όχι μόνον από το προσωπικό των συγκοινωνιακών εταιρειών του Ομίλου, αλλά και από το προσωπικό όλων των επιχειρήσεων που με οποιονδήποτε τρόπο συνεργάζονται με αυτές.
Στο πλαίσιο αυτό, οι Συγκοινωνίες Αθηνών δηλώνουν ότι πρόσφατο συμβάν στον ηλεκτρικό αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό και έχουν ζητήσει ήδη από την συνεργαζόμενη εταιρία φύλαξης να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της, ενώ επιφυλάσσονται για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά τους.
Η προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών διασφαλίζεται αφ΄ενός με τους εσωτερικούς κανονισμούς προσωπικού κάθε εταιρείας των Συγκοινωνιών Αθηνών και αφ΄ετέρου με την Χάρτα Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές –Επιβάτες (Χ.Υ.Κ.), η εφαρμογή των οποίων θέτει τα όρια και τις δικαιοδοσίες του προσωπικού και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών.
Ο ΟΑΣΑ, ως αρμόδιος για την τήρηση της Χάρτας Υποχρεώσεων προς τους Επιβάτες-Καταναλωτές στο λεκανοπέδιο Αττικής, ενημερώνει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους στην διεύθυνση http://www.oasa.gr/pdf/el/ya_xyk_2015.pdf.