Ένα ενδιαφέρον σενάριο για το πώς κάθε tweet του Άδωνι Γεωργιάδη καταφέρνει ανεξαιρέτως περιεχομένου και επικαιρότητας να έχει περισσότερα από 100 retweets παρουσιάζει το blog Jungle Report.
Όπως γράφει το blog, με βάση έρευνάς του στους followers του αντιπροέδρου της ΝΔ στο twitter, διαπίστωσε πως οι περισσότεροι από αυτούς που δεν χάνουν ούτε ένα tweet του, δεν έχουν τίποτα άλλο παρά μόνο αυτές τις αναδημοσιεύσεις στο προφίλ τους.
Μάλιστα, αρκετοί λογαριασμοί, όπως σημείωνει, δεν είναι φυσικών προσώπων.
Αυτό φαίνεται από τις ψεύτικες φωτογραφίες προφίλ των χρηστών.
Αναδημοσιεύουμε αυτούσιο το κείμενο:
Ρίχνοντας μια προσεκτική ματιά στο λογαριασμό του Άδωνη Γεωργιάδη παρατητήσαμε διάφορα περίεργα σε σχέση με τoν κάθε φορά υπερβολικό αριθμό των αναδημοσιεύσεων (retweets) που εμφανίζεται κάτω από κάθε δημοσίευσή (tweet) του.
Συγκεκριμένα, δύσκολα βρίσκει κανείς tweet του Άδωνη που να μην έχει αναδημοσιευθεί πάνω από 100 φορές. Ό,τι και να τουιτάρει, όσο αδιάφορο κι αν είναι αυτό, το μίνιμουμ των retweets (και των likes) είναι σχεδόν πάντα πάνω από 100.
Ας δούμε όμως μερικούς από αυτούς τους 103 που αισθάνθηκαν την ανάγκη να αναδημοσιεύσουν για παράδειγμα το παρακάτω συναρπαστικό tweet:
Οι Markos Skellas, Maria Kostantinidi, Eleni Mavronanou, Tina Gialitaki, Makis Kostogiannis,Melina Hariati, Georgia Karaiti, Afroditi Gerantwni, Giorgos Koutsoukis, Anna Karanikola,Xristina Terzakou, mohamed ali, GioGior και σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι, που αναδημοσίευσαν το παραπάνω tweet, έχουν κάτι κοινό: Αν μπει κανείς στους λογαριασμούς του twitter τους, δεν βλέπει τίποτα άλλο παρά μόνο αναδημοσιεύσεις των tweets του Άδωνη Γεωργιάδη.
Πίσω από αυτούς τους λογαριασμούς δεν κρύβονται ασφαλώς φυσικά πρόσωπα, μιας και είναι φτιαγμένοι μόνο για τον σκοπό αυτό. Το ατέρμονο, δηλαδή, αυτόματο retweetάρισμα των δημοσιεύσεων του Άδωνη Γεωργιάδη. Η φωτογραφία-προφίλ πχ της Maria Kostantinidi ή της Eleni Mavronanou είναι αλιευμένες από το διαδίκτυο: 1, 2. Το ίδιο συμβαίνει και σχεδόν με όλους τους υπόλοιπους 100+ λογαριασμούς που αναδημοσιεύουν τον Άδωνη.
Πολλοί από αυτούς τους retweet-λογαριασμούς, όμως, δεν αναδημοσιεύουν αποκλειστικά και μόνο Άδωνη Γεωργιάδη, αλλά μαζί και Ευγενία Μανωλίδου. Όπως για παράδειγμα οι λογαριασμοί Makis Kostogiannis και Giorgos Koutsoukis:
Προφανώς το ίδιο πακέτο αυτόματων retweets προτάθηκε από τον Άδωνη και στην Ευγενία. Γι αυτό και κάθε παντελώς αδιάφορο tweet της αναδημοσιεύεται τουλάχιστον 40 φορές (το πακέτο της Ευγενίας ήταν πιο φτηνό).Παρότι όμως όλα τα δια χειρός tweets του Άδωνη συγκεντρώνουν πάνω από 100 retweets, δεν συμβαίνει το ίδιο με αυτά που ο ίδιος κάνει retweet στον τοίχο του από άλλους:
Θα περίμενε λογικά κανείς, αφού ο Άδωνις έχει τόσο μεγάλη απήχηση και οι δημοσιεύσεις του twitter του αναπαράγονται με τόσο μεγάλη θέρμη από τον κόσμο, ότι το ίδιο θα συνέβαινε και με όσα προτείνει ο ίδιος στον τοίχο του. Τουναντίον, όμως, βλέπουμε ότι αυτό δεν συμβαίνει, κι αυτό γιατί αυτοί που retweetάρει o Άδωνις δεν έχουν αγοράσει το ίδιο πακέτο πολλαπλών αυτόματων retweets που έχει πάρει ο ίδιος.
Τα πακέτα αυτά με τα οποία μπορεί να εξαπατήσει κάποιος το κοινό του στο ίντερνετ -όπως ο Άδωνις καλή ώρα- δηλαδή να εμφανίζει τον εαυτό του ότι είναι σουπερστάρ στο twitter και ότι οι απόψεις του έχουν τεράστια απήχηση και δημοφιλία,ενώ σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό, μπορεί να τα βρει κανείς εύκολα στο διαδίκτυο.
Με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκαμε για παράδειγμα αυτή την υπηρεσία, απ’ όπου μπορεί κανείς να αγοράσει τους δικούς του retweeters και followers και να γίνει Άδωνις:
Προφανώς ο Άδωνις χρησιμοποιεί κάποια ελληνική εταιρεία εξαπάτησης, σαν κι αυτήν φερ’ ειπείν, γιατί οι retweeters των αλλοδαπών εταιρειών έχουν ξένα ονόματα και δεν θα φάνταζε καλά αν κάποιος «Gamal Abdel» αναδημοσίευε ή έκανε like στα tweets του Άδωνη.
Σε αντίθεση με το twitter, το facebook έχει βάλει γερές δικλείδες ασφαλείας απέναντι σε τέτοιες μορφές εξαπάτησης. Εκεί ο Άδωνις δεν μπορεί να αγοράσει τους θαυμαστές του από κάποια υπηρεσία (χωρίς να τον πάρει χαμπάρι το facebook και να τους διαγράψει) και, παρότι έχει εκεί λογαριασμό από το 2013, τον οποίο πολυδιαφήμιζε στο twitter επί σειρά μηνών, μέχρι σήμερα ίσα που έχει καταφέρει να μαζέψει 22.000 άτομα, τα μισά εκ των οποίων τον βρίζουν.
Πηγή: Το κουτί της Πανδώρας