Την απόσυρση – τροποποίηση του συνθήματος «χτύπα, χτύπα σαν άντρας», εντός δύο ημερών, από τη γνωστή διαφήμιση όπου πρωταγωνιστεί η Άντζελα Δημητρίου, ζητεί το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), δικαιώνοντας τη Γενική Γραμματεία Ισότητας η οποία προσέφυγε με αίτημα την απόσυρση.
Υπενθυμίζεται ότι από την πρώτη κιόλας ημέρα προβολής του διαφημιστικού σποτ, η ΓΓΙ είχε χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο απόσπασμα «σεξιστικό και επικίνδυνο», σημειώνοντας ότι ενισχύει την βία κατά των γυναικών, ενώ παρουσιάζει εγκληματικές συμπεριφορές ως «κανονικότητα» ή «επικοινωνία», και αντιτίθεται στη θεώρηση της ισότητας των φύλων.
Σύμφωνα με την απόφαση Αρ. Σ1102 του ΣΣΕ, η οποία δημοσιοποιήθηκε στις 19/4/2015, η διατύπωση «Χτύπα, χτύπα σαν άντρας» προσκρούει στα άρθρα 1.2 και 4.1 του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) και πρέπει να τροποποιηθεί εντός 2 ημερών σε όλα τα Μέσα (δηλαδή μέχρι και την Πέμπτη 21/4/2016).
Παράλληλα, στην απόφαση του ΣΣΕ επισημαίνεται ότι «οι Αποφάσεις των Επιτροπών ισχύουν και πρέπει να εφαρμόζονται σε όλα τα Μέσα που αναπτύσσεται η εκάστοτε υπό έλεγχο επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών, καθώς και των owned channel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ανεξάρτητα από το εάν αυτά αναφέρονται στη σχετική αίτηση ελέγχου».