Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Ποιος είναι ο Έλληνας που κάνει θραύση στο Youtube;

Oι αναρτήσεις του στο Youtube τον έκαναν διάσημο με το ίδιο το site να του απευθύνει πρόταση για συνεργασία.

Ο λόγος για τον Ματ Κοβαλακίδης ή Ματ Κόβαλ ο οποίος έχει γίνει παγκοσμίως γνωστός μέσω του Youtube, δημιουργώντας και σκηνοθετώντας  βίντεο στο προσωπικό του κανάλι.

Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη, οι παππούδες του μετανάστευσαν στην Αμερική και συγκεκριμένα στο Νίου Τζέρσευ. Σπούδασε κινηματογράφο στο Πανεπιστήμιο Τάουσον και μετά τα όνειρα του για καριέρα τον οδήγησαν στο Λος Άντζελες και το Χόλιγουντ.

«Εγώ μεγάλωσα λίγο έξω από την Ουάσιγκτον. Ο παππούς ήρθε από τη Θεσσαλονίκη, η γιαγιά από τον Νέο Σκοπό. Συναντήθηκαν στην Αμερική και άνοιξαν ένα μικρό παντοπωλείο στο Πρίτσεστοντου Νιου Τζέρσεϊ.»

Ξεκίνησε ως σεναριογράφος, σκηνοθέτης και κινηματογραφιστής στο Χόλιγουντ και χρησιμοποιούσε το Youtube αρχικά για να δημιουργήσει βίντεο χωρίς τους περιορισμούς του κινηματογράφου. «Ανέβαζε» μικρού μήκους κωμωδίες που είχαν τεράστια απήχηση στο διαδίκτυο.

Έχει δουλέψει σε τηλεοπτικά δίκτυα όπως Discovery, το CMT και GAC.

Το κανάλι του στο youtube έχει περισσότερους από 130.000 εγγεγραμμένους χρήστες , ενώ αρκετά βίντεο του έχουν πάνω από 1 εκατομμύριο views. Ειδικά η σειρά “The Fuplers” γνώρισε μεγάλη επιτυχία, το πρώτο επεισόδιο δημιουργήθηκε για έναν διαγωνισμό ταινιών αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει, μόλις όμως το ανήρτησε στο Youtube έκανε εκατοντάδες χιλιάδες εμφανίσεις.

«Απoφάσισα να ξεπηδήσω εκεί ως Μatt Κoval, αντί για το κανονικό μου όνομα που είναι «Κovalakides». Σκέφτηκα ότι το Κόβαλ ήταν πιο εύκολο να το θυμούνται και να μη με αποκαλύπτει στο κοινό» δήλωσε σε συνέντευξη του.

Μαζί με τον παραγωγό Robert Green το 2011 ξεκίνησε την web σειρά «8 Dates», στην οποία μια κοπέλα προσπαθεί να βρει την αγάπη.

Το 2012 ολοκλήρωσε το “Subscriber Magnet”, που αποτελεί μια εκπαίδευση για το πώς μπορεί κάποιος να κάνει πιο αποτελεσματικό το υλικό που ανεβάζει στο youtube, μεταλαμπαδεύοντας την γνώση και τον τρόπο που κατάφερε να πετύχει. Μάλιστα, το Youtube τον προσέλαβε στον τομέα του Στρατηγικού σχεδιασμού και του ανέθεσε μεγάλους πελάτες του.

Διαβάστε επίσης:

«Ανοίγει» το YouTube Red, η συνδρομητική υπηρεσία του YouTube

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ