Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Η νέα επιχειρηματική κίνηση του Καραμολέγκου- Ποιο προϊόν επιστρέφει στην αγορά τρία χρόνια μετά την πτώχευση;

Στα ράφια των σούπερ μάρκετ επιστρέφει το ψωμί «Κατσέλης» τρία περίπου χρόνια μετά την πτώχευση της εταιρείας, το καλοκαίρι του 2013, η οποία είχε μετονομασθεί σε Nutriart.

Ο κ. Μανώλης Καραμολέγκος, διευθύνων σύμβουλος της αρτοβιομηχανίας «Καραμολέγκος» ανακοίνωσε χθες το βράδυ σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Χίλτον την εξαγορά του σήματος «Κατσέλης» και την επανατοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά, αρχής γενομένης από τις 26 Σεπτεμβρίου 2016.

Μέσα από αυτή την επιχειρηματική κίνηση η «Καραμολέγκος» επιδιώκει αφενός να διευρύνει το μερίδιό της, αξιοποιώντας την ισχυρή αναγνωρισιμότητα που έχει ακόμη το σήμα «Κατσέλης» αφετέρου να ενισχύσει περαιτέρω την αγορά συσκευασμένου ψωμιού.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή», τον Νοέμβριο του 2015 έγινε σχετικός πλειστηριασμός στον οποίο συμμετείχαν ακόμη μια ελληνική εταιρεία, βασική ανταγωνίστρια της «Καραμολέγκος», και δύο ξένες και το σήμα κατέληξε τελικά στην «Καραμολέγκος».

Το αποτέλεσμα του πλειστηριασμού κρατήθηκε ως επτασφράγιστο μυστικό μέχρι και χθες το βράδυ, οπότε και παρουσιάστηκε η νέα επιχειρηματική πρωτοβουλία όχι μόνο σε δημοσιογράφους, αλλά σε ευρύ κοινό επιχειρηματιών του κλάδου των τροφίμων και των σούπερ μάρκετ.

Η αρτοβιομηχανία «Καραμολέγκος» πριν λάβει την απόφαση αυτή είχε πραγματοποιήσει έρευνες αγοράς, όπου διαπίστωσε την υψηλή δημοφιλία του σήματος «Κατσέλης» παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι αυτό απουσίαζε από τα ράφια των καταστημάτων.

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ