H Audi ανεβάζει και άλλο τον πήχη στα TT Coupé και TT Roadster, παρουσιάζοντας τη νέα κορυφαία έκδοση TT RS με υψηλότερη ισχύ, χαμηλότερο βάρος και πολλές ακόμα αισθητικές και μηχανικές αλλαγές.
Η απόδοση του 5κύλινδρου κινητήρα 2.5 TFSI ανέβηκε στους 400 ίππους και 480 Nm ροπής μεταξύ 1.700 και 5.850 σ.α.λ. (έναντι 340 PS και 450 Nm ροπής στο προγενέστερο TT RS). Το μπλοκ του κινητήρα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και εξασφαλίζει 10 κιλά μείωση βάρους έναντι του ατσάλινου στο προγενέστερο.
Σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση quattro και το αυτόματο 7τάχυτο S tronic, το TT RS Coupé επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα (3,9 δλ. το Roadster) και η τελική του ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή στα 280 χλμ./ώρα κατόπιν αίτησης. Επιπλέον, ο οδηγός μέσω του Audi drive select μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις auto, dynamic, και individual για πιο δυναμική ή άνετη οδήγηση.
Το Audi TT RS εφοδιάζεται με ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών ή προαιρετικά με 20 ιντσών σφυρήλατες, καθώς και με κεραμικά δισκόφρενα εμπρός. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά και για ακόμα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά προσφέρεται η σπορ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση τεχνολογίας magnetic ride.
Φυσικά έχουν γίνει και οι απαραίτητες αισθητικές βελτιώσεις που τονίζουν περεταίρω το δυναμικό σχεδιασμό των TT RS Coupé και TT RS Roadster, όπως είναι οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά, η νέα μάσκα, η σταθερή πίσω αεροτομή και οι δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Παράλληλα για πρώτη φορά σε ευρείας παραγωγής Audi χρησιμοποιούνται και πίσω φώτα (προαιρετικά) τεχνολογίας Matrix OLED.
Τα νέα TT RS θα λανσαριστούν στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2016, σε τιμές που θα ξεκινούν από 66.400 ευρώ για το Coupé και από 69.200 το Roadster.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο:
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr