Στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η SsangYong παρουσιάζει το τελείως καινούριο μοντέλο της, το concept LIV-2, που αποτυπώνει ένα μεγάλο premium SUV, το οποίο θα βγει στην παραγωγή το 2017 και θα αντικαταστήσει το Rexton. To SsangYongLIV-2, αποτελεί την εξέλιξη του πρωτότυπου LIV-1, που είχε παρουσιαστεί το 2013, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ένα όχημα με απεριόριστες δυνατότητες.
Το SsangYong LIV-2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα diesel 2,2 λίτρων (181PS, 420 Nm) προδιαγραφών Euro 6, που εξασφαλίζει δύναμη και οικονομία, όπως και με το υπερσύγχρονο, πρόσφατα παρουσιασμένο, μοτέρ βενζίνης 2.0 DGi (225PS, 350 Nm) με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.
Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο να δημιουργεί την αίσθηση ενός σύγχρονου πολυτελούς καθιστικού, μέσα στο περιβάλλον μια λιμουζίνας, ενώ είναι εξοπλισμένο με πολλές σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας. Αυτές περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας με τρεις οθόνες, αντικατοπτρισμό των ηλεκτρονικών συσκευών (mirroring) μέσω wi-fi, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας μέσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικά, το σύστημα infotainment μπορεί να ρυθμιστεί από ένα πάνελ αφής και προσφέρει ήχο surround υψηλής ποιότητας.
Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS) και τα συστήματα Υποβοήθησης Ασφάλειας Κυκλοφορίας (TSA), Αυτόματης Απενεργοποίησης Προβολέων (HBA), Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDW), Διάγνωσης Τυφλού Σημείου, Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA) και Προειδοποίησης Κυκλοφορίας κατά το ξεπαρκάρισμα με όπισθεν.
Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στα Tivoli και XLV για το 2017. Αμφότερα θα λάβουν επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), που θα διατίθεται ως στάνταρ στις περισσότερες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, ενώ προαιρετικά θα είναι τα παραπάνω προαναφερθέντα συστήματα. Στον εξοπλισμό προστίθεται ακόμα η ρύθμιση της κολόνας του τιμονιού σε απόσταση, αναβαθμισμένο σύστημα εξαερισμού των εμπρός καθισμάτων και ανακλινόμενες πίσω θέσεις. Επίσης, προστίθεται και διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών που αναβαθμίζει την χρηστικότητα και την ευελιξία. Ειδικά για το XLV, η αναβάθμιση περιλαμβάνει και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr