Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Με 315 χλ/ώρα έτρεχε η φονική Πόρσε του Βακάκη

Με 315 χιλιόμετρα την ώρα, έτρεχε η μαύρη Πόρσε, που το απόγευμα της Κυριακής 26 Φεβρουαρίου του 2017 έσπειρε το θάνατο στο πάρκινγκ της Εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας στην «ευθεία της Θήβας». Σύμφωνα με πληροφορίες του eReportaz ο πραγματογνώμονας πριν από λίγες εβδομάδες παρέδωσε το τελικό πόρισμα στο οποίο αναφέρει την υπερβολική ταχύτητα που κινούνταν η μοιραία Πόρσε, όταν προκλήθηκε το πολύνεκρο δυστύχημα. Στην έκθεση πραγματογνωμοσύνης δεν προσδιορίζεται με ακρίβεια η αιτία που ο νεαρός οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος.

Επίσης, από τα στοιχεία που προκύπτουν από την έκθεση του δεύτερου πραγματογνώμονα, και τα τέσσερα ελαστικά της Πόρσε, κατηγορίας Mount Only, ήταν σε καλή κατάσταση, δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» ενώ τα πέλματά τους είχαν πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Το πίσω δεξιά ελαστικό, το οποίο είχε αρχικώς θεωρηθεί υπαίτιο της τραγωδίας φέρει ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007 και τα υπόλοιπα τρία από την ίδια παρτίδα, δηλαδή την 48η εβδομάδα του 2006.

Οι ειδικοί, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε σε ένα από αυτά μία μικρή τρύπα από κάποιο αντικείμενο που πάτησε επί του οδοστρώματος με αποτέλεσμα να χάνει σταδιακά αέρα και εν συνεχεία να κλατάρει και να διαχωρίζεται.

Εικάζουν όμως πως το δυστύχημα συνέβη, γιατί ο πίσω αριστερός τροχός του οχήματος μετά από προσπέραση που έκανε ο 24χρονος οδηγός, ήρθε σε επαφή με την τσιμεντένια διαχωριστική νησίδα, και άρχισε το ελαστικό σταδιακά να χάνει αέρα. Έτσι πιθανότητα να έχασε τον έλεγχο ο Γιώργος Βακάκης και με την ταχύτητα που είχε αναπτύξει η Πόρσε πλαγιολίσθησε στην άσφαλτο και κατέληξε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα στο σταθμευμένο αυτοκίνητο του Υπάτιου Πατμάνογλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ