Τις δυνατότητες που έχει η Αθήνα για την ενίσχυση της οικονομίας της αλλά και την προβολή της στο εξωτερικό, με δράσεις και πρωτοβουλίες που έχουν ελάχιστο κόστος γι’ αυτήν ,υπογράμμισε ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Παύλος Γερουλάνος, σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα euro2day.gr.
Ο Παύλος Γερουλάνος ανέφερε ως παράδειγμα τον Μαραθώνιο της Αθήνας. «Τα έσοδα που η πόλη μας δεν αξιοποιεί είναι πάρα πολλά» είπε και επικαλέστηκε το παράδειγμα του Μαραθωνίου: «Το 2010 ξεκινήσαμε να προωθούμε τον Μαραθώνιο της Αθήνας, ο οποίος τερματίζει εδώ, όπως γνωρίζετε. Με ελάχιστα χρήματα, με 20 – 30 χιλ. ευρώ, ο Μαραθώνιος έγινε γνωστός σε όλον τον κόσμο. Μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο φέραμε 17,5 εκατ. ευρώ έσοδα στην Αθήνα. Μια επένδυση 20 χιλ. ευρώ, έφερε 17,5 εκατ. ευρώ έσοδα για την πόλη. Αυτού του είδους τις επενδύσεις πρέπει να σχεδιάζουμε» επισήμανε.