Το δεύτερο τμήμα της νέας Λεωφόρου Ποσειδώνος παραδίδεται στην κυκλοφορία. Όπως ανακοινώθηκε από το βράδυ του Σαββάτου (22 Ιουνίου) και ώρα 10 μμ έως 8 π.μ. της επομένης θα πραγματοποιηθεί διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων επί της νέας Λ. Ποσειδώνος, στο ρεύμα από Αθήνα – Γλυφάδα προς Πειραιά, στο τμήμα : Α/Κ Συγγρού έως Α/Κ Κηφισού.
Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας των οχημάτων θα διεξαχθεί σταδιακά και ανά λωρίδα από τις 8 π.μ. της Κυριακής έως τις 6 μμ της ίδιας ημέρας. Η Περιφέρεια Αττικής, με ανακοίνωση της, ζητά την κατανόηση των πολιτών για την προσωρινή αναστάτωση ενόψει της παράδοσης ενός πολύ σημαντικού έργου, που αλλάζει ριζικά την όψη του παραλιακού μετώπου.
Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η πρώτη φάση της ανάπλασης του Φαληρικού όρμου, του μεγαλύτερου δημόσιου έργου σήμερα στη χώρα μας, που ταυτόχρονα θωρακίζει τους Δήμους Μοσχάτου – Ταύρου και Καλλιθέας απέναντι σε πλημμυρικά φαινόμενα.
Ειδικότερα, η κυκλοφορία σύμφωνα με τις οδηγίες του σχεδίου της Τροχαίας, την οποία και η Περιφέρεια ευχαριστεί για τη συνεργασία, θα πραγματοποιείται από τις εξής εναλλακτικές διαδρομές:
– Τα οχήματα που κινούνται επί της Λ. Συγγρού από Αθήνα προς Πειραιά θα ακολουθούν τις λωρίδες κυκλοφορίας προς Γλυφάδα, μετά δεξιά στροφή (αναστροφή) προς Παλαιά Λ. Ποσειδώνος (Εθν. Μακαρίου) στο ύψος του Πάρκου Ναυτικής Παράδοσης και θα συνεχίζουν προς Πειραιά.
– Τα οχήματα που κινούνται επί της Λ. Ποσειδώνος με κατεύθυνση από Γλυφάδα προς Πειραιά θα στρίβουν δεξιά στην οδό Ι. Φιξ, αριστερά στην οδό Αιόλου, αριστερά στην οδό Ορφέως και τέλος δεξιά στην Παλαιά Λ. Ποσειδώνος (Εθν. Μακαρίου) θα συνεχίζουν προς Πειραιά.
Τέλος, τα οχήματα που κινούνται από το Κ.Π.Ι. Σταύρος Νιάρχος με κατεύθυνση προς Πειραιά θα κινούνται μέσω της οδού Πεισιστράτου, αριστερά στην οδό Επαμεινώνδα και δεξιά στη Παλαιά Λ. Ποσειδώνος (Εθν. Μακαρίου).
Οι δύο φάσεις του έργου
Α’ ΦΑΣΗ
Περιλαμβάνει:
Τη νέα υπογειοποιημένη Λ. Ποσειδώνος, η οποία θα μετατοπιστεί από 40 έως 90 μέτρα σε όλο το μήκος της από το ΣΕΦ μέχρι το Δέλτα Φαλήρου. Ο δρόμος, με 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συν μια ΛΕΑ, θα κατέβει περίπου 4 μέτρα από την υπάρχουσα επιφάνεια, ενώ σηκώνεται και σε ύψος για τα φορτηγά, γι’ αυτό και με την ολοκλήρωση ουσιαστικά θα σχηματιστεί λόφος.
Δύο (2) γεφυρώσεις των 300 μέτρων έκαστη, σε Καλλιθέα και Μοσχάτο, ώστε να υπάρχει προσβασιμότητα από τους πολίτες, από την πλευρά του πεζοδρομίου της παράπλευρης Λ. Ποσειδώνος, μέχρι τη θάλασσα.
Δύο (2) υπόγεια κανάλια με υδραυλικά (αντιπλημμυρικά έργα), από την Εθνική Οδό μέχρι τη Λ. Συγγρού.
Μια (1) νέα γέφυρα στο ΣΕΦ, πάνω από το κυκλικό του νερού, ώστε να διοχετεύεται καλύτερα η κυκλοφορία από την Εθνική Οδό προς Γλυφάδα
Μια (1) ακόμη γέφυρα στην Αγία Σκέπη, αμέσως μετά τη γέφυρα στο Δέλτα του Φαλήρου. Κάτω από αυτές τις δύο γέφυρες θα δημιουργηθεί ένας κυκλικός κόμβος, προκειμένου να γίνει καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας προς Πειραιά – Αθήνα και προς Γλυφάδα.
Β’ ΦΑΣΗ – ΠΡΑΣΙΝΟ
Ουσιαστικά πρόκειται για τη διαμόρφωση του χώρου, σε πράσινο 35 στρεμμάτων που θα προέλθει από την υπάρχουσα Λ. Ποσειδώνος και ακόμα 220 στρέμματα που είναι από την πλευρά του δρόμου προς τη θάλασσα, από το ΣΕΦ έως το Δέλτα.
Σε αυτή τη φάση θα κατασκευαστούν ακόμη 5 πεζογέφυρες, ώστε οι πολίτες να περνούν από τα σπίτια προς τη θάλασσα, συν τις δύο γεφυρώσεις των 300 μέτρων της Α’ Φάσης.
Η ολοκλήρωση της Β’ Φάσης, αναμένεται το 2021, οπότε και θα έχουμε έναν νέο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, έναν τεράστιο χώρο πρασίνου με λόφο, και σε συνδυασμό με το Κέντρο Πολιτισμού θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα της περιοχής.