Θα έπρεπε εδώ και ένα χρόνο να είναι ήδη σε λειτουργία!
Ο λόγος που έχει καθυστερήσει η επέκταση του μετρό προς Πειραιά, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Athens Transport, ένας παράπλευρος διαγωνισμός που αφορούσε την προμήθεια BACS (σύστημα τηλεδιοίκησης), απολύτως απαραίτητος για τη λειτουργία του έργου, έχει σταματήσει μετά από προσφυγή στο ΣτΕ.
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η πρόοδος των εργασιών κατά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο έχει ως εξής:
Φρέαρ Εισόδου ΤΒΜ: Σε εξέλιξη (Μάιος) βρίσκεται η επίχωση φρέατος
Σταθμός Αγία Βαρβάρα: Σε εξέλιξη βρίσκεται η τοποθέτηση ψευδοροφών στα επίπεδα αποβαθρών και έκδοσης εισιτηρίων. Έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση ανθρωποθυρίδων, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή και εγκατάσταση σιντριβανιού, καθώς και τα λοιπά αρχιτεκτονικά τελειώματα.
Φρέαρ Μεγ. Αλεξάνδρου: Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες για την καταπακτή
Φρέαρ Πισιδίας: Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες τελικής επένδυσης σήραγγας πρόσβασης, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι προεργασίες χρωματισμών στα τοιχεία του κυρίως Φρέατος.
Σταθμός Νίκαια: Σε εξέλιξη βρίσκονται οι βαφές μεταλλικών θυρών και οι χρωματισμοί τεχνικών χώρων (Β’ Φάση). Στη Σήραγγα ΝΑΤΜ Αερισμού του Σταθμού Νίκαια έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες χρωματισμών.