To 1979 το συγκρότημα The Clash είναι ενεργό μία τριετία, αλλά έχει ήδη μπει στο πετσί των Βρετανών πάνκηδων της εποχής, ενώ τότε είναι που αρχίζει να γίνεται γνωστό και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Στην πρώτη τους περιοδεία στις ΗΠΑ ο ενθουσιασμός των μελών του συγκροτήματος για την υποδοχή που λαμβάνουν στην καπιταλιστική Αμερική, παρά τον αντικαπιταλιστικό τους στίχο, είναι τέτοιος που τους υποχρεώνει να αυξήσουν τον αριθμό των εμφανίσεών τους.
Σε μία συναυλία, λοιπόν, στη Νέα Υόρκη, ο μπασίστας του συγκροτήματος, Πολ Σίμονον, σε μία κατάσταση παροξυσμού, αδυνατεί να συγκρατήσει τα νεύρα τον ενθουσιασμό του και διαλύει το μπάσο του, προσφέροντας την πιο χαρακτηριστική ροκ φωτογραφία όλων των εποχών!
Αργότερα, οι Clash ντύνουν το εξώφυλλο του τρίτου άλμπουμ τους με το συγκεκριμένο στιγμιότυπο κι έτσι μένει στην ιστορία ως ένας από τους πιο σπουδαίους δίσκους όλων των εποχών, όχι μόνο για τις μουσικές του, αλλά και για το εξώφυλλό του.
40 χρόνια μετά, το Μουσείο του Λονδίνου, αποφάσισε να εκθέσει το συγκεκριμένο σπασμένο μπάσο, μαζί με 99 ακόμη εκθέματα που σχετίζονται με τους Clash, ένα από τα σπουδαιότερα συγκροτήματα, αν όχι το σπουδαιότερο, που έχει αναδείξει ποτέ η συγκεκριμένη πόλη.