Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Τι αγοράζουν οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας και Black Friday στο Skroutz;

Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στη αγορά λιανικής και των προσφορών της Black Friday, μέσω Skroutz.

Η Ομάδα Business Intelligence του Skroutz συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, σύμφωνα με την κίνηση στην πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Η κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%. Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις/ημέρα (Μ.Ο.) όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.
  • Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace.
  • Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλε-εργασία, τηλε-εκπαίδευση και δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.

Σημειώνεται σημαντική αύξηση σε: 

  1. Χριστουγεννιάτικα είδη 1.585%
  2. Είδη ζωγραφικής 317%
  3. Είδη «Φτιάξτο Μόνος Σου» (DIY) 248%
  4. Tablets & Αξεσουάρ Η/Υ 227%
  5. Παιχνίδια 189%
  6. Είδη Γραφείου 177%
  7. Περιφερειακά Η/Υ 160%
  8. Ελεύθερος Χρόνος 150%
  9. Δικτυακά είδη για Η/Υ 149%
  10. Εκτυπωτές & Αξεσουάρ 144%
  11. Συσκευές θέρμανσης 139%
  12. Καλώδια 137%
  13. Ηλεκτρολογικά & Αυτοματισμοί 127%
  14. Gaming  127%
  15. Βαφές μαλλιών 120%
  16. Διάφορα μικρά όργανα γυμναστικής 119%
  17. Νύχια (βερνίκια, εργαλεία) 116%
  18. Βιβλία 107%
  19. Ηλεκτρονικοί υπολογιστές 105%
  20. Τηλεοράσεις και αξεσουάρ 104%

Η κ. Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial στο Skroutz, επισημαίνει ότι “Η νέα δυναμική που αναπτύχθηκε στην ηλεκτρονική εμπορική δραστηριότητα, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, πλέον εδραιώνεται καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το online κανάλι αγορών. Με στρατηγικό μας όραμα να προσφέρουμε τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία, με αξιοπιστία και ασφάλεια, βρισκόμαστε πάντα δίπλα στους συνεργάτες μας και παρέχουμε υπηρεσίες που διευκολύνουν και διασφαλίζουν τα εκατομμύρια επισκεπτών του Skroutz”.

Διαβάστε επίσης:

Οι έμποροι ζητούν να μεταφερθεί για τον Δεκέμβριο η Black Friday

Σούπερ μάρκετ: Αύξηση 150% στις online πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2020

 



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ