To Dacia Duster είναι το αυτοκίνητο best value for money της κατηγορίας του, που διατίθεται και με ένα καινούργιο κινητήρα 1.300 κυβικά turbo των 150 ίππων. Ο χιλιοτρακοσάρης κινητήρας δεν φέρνει κάποια ανανέωση στο Duster παρά μόνο στις επιδόσεις. Στην έκδοση Prestige δεν λείπει τίποτα, με σύστημα εντοπισμού τυφλής γωνίας, περιμετρική κάμερα και αυτόματο κλιματισμό. Ταυτόχρονα, όμως, το εσωτερικό του Dacia δείχνει πλέον την ηλικία του και το low cost χαρακτήρα της εταιρείας.
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Στην έκδοση Prestige δεν λείπει τίποτα, με σύστημα εντοπισμού τυφλής γωνίας, περιμετρική
κάμερα και αυτόματο κλιματισμό.
Πορτ μπαγκάζ
Τα 445 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι υπέρ αρκετά, με κάποιες θυσίες, βέβαια, για τους πίσω επιβάτες, στο σύνολο, όμως, οι χώροι είναι αρκετά άνετοι.
Η δυνατή έκδοση του 1,3 tce της Renault που συνδυάζεται με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, αποδίδει 150 ίππους και 25 κιλά ροπής, δίνει πολύ καλες επιδόσεις, με τα 0-100 να έρχονται σε 9,4 δευτερόλεπτα. Αυτό που εντυπωσιάζει, βέβαια, είναι η ήρεμη λειτουργία και η πολύ καλή κατανάλωση, που κυμαίνεται στα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο.
Κινητήρας
Ο κινητήρας τραβάει δυνατά σε όλο του το φάσμα και κάνει το Duster αρκετά ζωηρό κατά την επιτάχυνση. Βέβαια, στον επαρχιακό εμφανίζονται τα μειονεκτήματα των mud and snow ελαστικών και του εκτός δρόμου προσανατολισμού. Το Duster δεν μπορεί με τίποτα να θεωρηθεί Spor Crossover. Εκτός δρόμου, η δικίνητη έκδοση με τα 20 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και τα μεγάλου προφιλ ελαστικά, υπερέχει κατά πολύ του ανταγωνισμού, με μόνο μειονέκτημα ότι δεν απενεργοποιείται το esp και μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε σαθρό έδαφος.
Άνεση
Το Duster είναι ένα ικανό οικογενειακό, άνετο και τίμιο για την τιμή του αυτοκίνητο. Για την έκδοση Prestige η τιμή του είναι 17.300 ευρώ με 150 ίππους και κίνηση στους εμπρός τροχούς, συνδυάζει τιμή Β SUV με χώρους και άνεση της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί