Παρ’ όλες τις επισημάνσεις των ειδικών, και σήμερα οι καταναλωτές ξεχύθηκαν στους δρόμους της Αθήνας, σχηματίζοντας ουρές στα ανοιχτά καταστήματα.
Ίδια εικόνα με τον χθεσινό συνωστισμό παρουσιάζει και σήμερα η οδός Ερμού, καθώς πλήθος κόσμου έχει κατέβει στο κέντρο της Αθήνας για βόλτα και ψώνια.
Στις φωτογραφίες του protothema.gr φαίνεται ξεκάθαρα το πλήθος από καταναλωτές από την οδό Ερμού και την πλατεία Σύνταγμα μέχρι και το Μοναστηράκι.
Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα ημέρα Κυριακή είναι ανοικτά τα καταστήματα και ο κόσμος προτίμησε το κέντρο της πρωτεύουσας προκειμένου να πραγματοποιήσει και κάποιες αγορές.
Στο ίδιο κλίμα με χθες, ο κόσμος συνωστίζεται στις ουρές και η Δημοτική Αστυνομία προσπαθεί να τους υπενθυμίζει να κρατάνε αποστάσεις, ενώ οι άντρες της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιούν τους απαραίτητους ελέγχους για την μετακίνηση των πολιτών.
Όπως και χθες το μεγαλύτερο βάρος του συνωστισμού υπάρχει στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα καθώς και στα επώνυμα μαγαζιά.
Παρόλα αυτά οι καταναλωτές προσπαθούν να κρατήσουν τις αποστάσεις τους τηρώντας τα υγειονομικά μέτρα με μάσκα αντισηπτικά και μερικές φορές γάντια.
Σούπερ μάρκετ – Καταστήματα: Το ωράριο λειτουργίας για σήμερα
Τα καταστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να είναι ανοικτά σήμερα έως τις 8 το βράδυ και σχετικά με τις μετακινήσεις υπενθυμίζεται ότι διατηρείται η υποχρέωση αποστολής SMS, με τον αριθμό 2, στο 13033 και οι καταναλωτές οφείλουν να διατηρούν το μήνυμα, προκειμένου να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησης τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
“Σεισμός” από τις αποκαλύψεις της ΜΠΑΜ για τον προπονητή που ασέλγησε σε 12χρονη αθλήτρια – Η επιστολή της οικογένειας(βίντεο)
Ποια είδη προτιμούν οι καταναλωτές
Ο στόχος των φετινών εκπτώσεων, σημείωσε ο ίδιος, είναι να επιτευχθεί το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου τουλάχιστον το 50% του περυσινού τζίρου που κυμάνθηκε στα 5,3 δισ. ευρώ, δηλαδή περίπου 2,5 δισ. ευρώ.
Όσον αφορά στις επιλογές των καταναλωτών τις πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας των καταστημάτων, διαπιστώνεται ότι, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν την περίοδο των εκπτώσεων, για να αποκτήσουν «επώνυμες» φίρμες ένδυσης, υπόδησης, αθλητικών ειδών, καλλυντικών, δερμάτινων αξεσουάρ και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Αυτό επιβεβαιώνεται και φέτος, στην έναρξη της εβδομάδας, σημειώνει ο κ. Κορκίδης, όπου οι καταναλωτές αναζήτησαν και βρήκαν σε πολλά καταστήματα εκπτώσεις πάνω από 50% στις γνωστές φίρμες και δημοφιλείς μάρκες.
Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, και φέτος, καταγράφηκε ένας διακριτός διαχωρισμός ανάμεσα στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, τόσο στην προτίμηση όσο και στη μέση αξία των αποδείξεων. Όπως παρατηρείται η πεντάδα των κλάδων που είχαν τη μεγαλύτερη μείωση τον μισό Δεκέμβριο της λειτουργίας της αγοράς στις γιορτές με click away φαίνεται να εμφανίζονται πρώτες στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις εκπτώσεις με ανοικτά καταστήματα. Συγκεκριμένα η ένδυση είχε μείωση 80%, η υπόδηση 60%, τα αθλητικά είδη επίσης 60%, τα δερμάτινα είδη 55% και τα κοσμήματα με 50% μείωση, μόνο τον Δεκέμβριο, προηγούνται σ’ αυτά που προτιμούν οι καταναλωτές τις πρώτες μέρες του εκπτωτικού Ιανουαρίου.