Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Η Nike, ο ξαφνικός θάνατος, το FF Group και ο Ιταλός δισεκατομμυριούχος

Ο ντόρος που έχει ξεσπάσει εντός συνόρων για την απόφαση της NIKE να οδηγήσει σε… ξαφνικό θάνατο περί τους 100 μαγαζάτορες που εμπορεύονται εδώ και χρόνια τα δημοφιλή προϊόντα της δεν λέει να κοπάσει…

Από την μία, το μεγάλο brand έριξε κι άλλο λάδι στη φωτιά με την τελευταία ανακοίνωσή του, ενώ οι επιχειρηματίες οδηγούνται στα δικαστήρια, καταγγέλλοντας τον όμιλο αθλητικών ειδών για μονοπωλιακές πρακτικές και αθέμιτο ανταγωνισμό.

Η νέα στρατηγική για την Nike, όσον αφορά στην αυτόνομη παρουσία της με δικά της καταστήματα στην Ελλάδα ανέκυψε λίγο μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου της Folli Follie.

Έχοντας ως βασικό αντιπρόσωπο τη Folli Follie και περιορισμένη απευθείας δική της παρουσία (κατάστημα Ερμού κτλ), επέλεξε να αφήσει τις συμβάσεις της Folli Follie που τη δέσμευαν να εκπνεύσουν και να ξεκινήσει τις συζητήσεις με αντιπροσώπους της σε γειτονικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Τουρκία, προκειμένου να αναλάβουν και τα δικά της καταστήματα στην περιοχή της Ελλάδας.

Στο παιχνίδι μπήκε ο Ιταλός επιχειρηματίας, παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της Αταλάντα, Αντόνιο Περκάσι, ο οποίος ανέλαβε το franchise των καταστημάτων της ΝΙΚΕ και στη χώρα μας.

Ο αυτοδημιούργητος Ιταλός δισεκατομμυριούχος γεννήθηκε το 1953 στην πόλη Κλουζόνε, στις παρυφές των Άλπεων.

Συνάντησε τον Λουτσιάνο Μπένετον, μια πολύ καθοριστική γνωριμία για την “αυτοκρατορία” που ο ίδιος τελικά θα καταφέρει να χτίσει. Ο Λουτσιάνο Μπένετον θα του δώσει το δικαίωμα να ανοίξει τα πρώτα καταστήματα με τα brands της δημοφιλούς εταιρείας στο Μπέργκαμο.

Στην συνέχεια, ο Περκάσι, πάντα σε συμφωνία με την οικογένεια Μπένετον, θα αναπτύξει δίκτυο καταστημάτων σχεδόν με όλα τα σήματα τους (Benetton, United Colors, Sisley, Playlife, Zerododici) τόσο εντός όσο και εκτός ιταλικής επικράτειας.

Kομβική συνεργασία ήταν και με τον mr zARA που μπήκε στην ιταλική αγορά, μέσω του Περκάσι.

Το 1997 και καθώς συνεχίζει τις επενδύσεις στο real estate θα λάβει την απόφαση να χτίσει ένα δικό του brand, την εταιρεία καλλυντικών Kiko Milano, που σήμερα αποτελεί τη «ναυαρχίδα» του ομίλου με 1.100 σημεία πώλησης σε 20 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα υπό την εποπτεία του Σάμι Φάις (Καλογήρου).

Το 2010 πήρε την πλειοψηφία των μετοχών της Αταλάντα και έκτοτε να εκτελεί χρέη Προέδρου στην ιταλική ομάδα, ενώ μετέχει και στην επένδυση του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου στην Ευρώπη, το Westfield Milan Shopping Center.



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ