Οι τράπεζες έχοντας προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στην εξυγίανση των χαρτοφυλακίων τους από τα «κόκκινα» δάνεια, στρέφονται σταδιακά στην ταχύτερη υλοποίηση του ψηφιακού τους μετασχηματισμού και στον σχεδιασμό της επόμενης μέρας του τραπεζικού συστήματος.
Οι συνολικές επενδύσεις, όπως έχει ανακοινωθεί, να προσεγγίζουν το 1 δισ. ευρώ. Η ολοκλήρωση του μετασχηματισμού τους θα έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των ψηφιακών δικτύων και την απλοποίηση στη χρήση τους καθώς και την αλλαγή του τραπεζικού καταστήματος που γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα. Αλλαγές που ήδη έχουν φανεί σε πολλά τραπεζικά καταστήματα, καθώς μειώνονται οι θέσεις των γκισέ, αυξάνονται οι θέσεις τραπεζικών στελεχών που αναλαμβάνουν συμβουλευτικές υπηρεσίες και εμπλουτίζονται τα καταστήματα με μηχανήματα εξόφλησης συναλλαγών (ψηφιακές γωνιές).
Όπως ανέφερε η κ. Χριστίνα Θεοφιλίδη, γενική διευθύντρια λιανικής τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας, σε πρόσφατη παρέμβασή της στο συνέδριο finforum, στο νέο διεθνές τοπίο που διαμορφώνεται η αγορά δεν έχει και τόσο αυστηρά «σύνορα» και «όρια», οπότε οι τράπεζες συγκρίνονται με τις πλατφόρμες όπως το Netflix, η Amazon, το Spotify, και οδηγούνται στο να παρέχουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και παροχής υπηρεσιών. Μιλώντας για τον ρόλο που θα έχει το δίκτυο των καταστημάτων στη νέα εποχή, η κ. Θεοφιλίδη τόνισε ότι το τραπεζικό κατάστημα είναι το βασικό συστατικό της σχέσης εμπιστοσύνης που δημιουργεί η τράπεζα με τον πελάτη.
Όπως δημοσιεύτηκε στη «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί