Ο μεγάλος στόχος του ψηφιακού μετασχηματισμού κυριαρχεί στους στόχους του ΟΤΕ, όπως εξήγησε αναλυτικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού Management Team Meeting.
Από το 2010, ο ΟΤΕ ακολουθεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού και έχει μετατραπεί σε μία από τις σύγχρονες και επιτυχημένες, διεθνώς, εταιρείες τεχνολογίας. Προς την κατεύθυνση αυτή, ο ΟΤΕ εισήλθε σε νέες αγορές, όπως η συνδρομητική τηλεόραση, και δημιούργησε νέα προϊόντα, όπως το Cosmote insurance, την εφαρμογή Box και υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών.
Είναι δεδομένο ότι ο ΟΤΕ θα διαδραματίσει έναν κομβικό ρόλο ως ψηφιακός πάροχος υπηρεσιών του μέλλοντος.
Όπως δημοσιεύτηκε στη «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί
Ποιος είναι ο φιλέλληνας Mr Hotel που λατρεύει την Ελλάδα και επενδύει σε ξενοδοχεία