Ο Όμιλος Olympia ανακοίνωσε την επένδυση ύψους 50.000.000 ευρώ στο νέο Public Group με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού πλάνου του. Βάσει της επένδυσης, ο Όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public – MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.
Η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα αλλά και στο εξειδικευμένο marketplace που λειτουργεί. Έπειτα από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει. Στα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
«Καλωσορίζουμε τη σημαντική αυτή επένδυση του Ομίλου Olympia, που θα αναδείξει για ακόμη μία φορά το Public στην πρώτη γραμμή της αγοράς retail σε Ελλάδα και Κύπρο. Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με έναν μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από τη συγχώνευση με τη MediaMarkt», προσέθεσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.
Όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΜΠΑΜ που κυκλοφορεί