Την προσοχή στους πολίτες για απόπειρες υποκλοπής προσωπικών στοιχείων εφιστά η ΔΕΗ.
Συγκεκριμένα, με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με “αλίευση” στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
Δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
Δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass».
Διαβάστε επίσης
Power Pass: Απάτες σε Αχαΐα και Ηλεία με λεία πάνω από 72.000 ευρώ
Power Pass: Ξεκίνησε η ανάρτηση των εκκαθαριστικών