Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ακρίβεια – ανατιμήσεις: Στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα με μείωση της κατανάλωσης (Βίντεο)

Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας το 31,8% των προϊόντων που αγοράζονται από τα σουπερμάρκετ είναι φθηνότερης ιδιωτικής ετικέτας. Σε περιόδους οικονομικής κρίσης τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προτιμώνται από τους καταναλωτές ως οικονομικότερα, είπε στην ΕΡΤ ο καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γιώργος Μπαλτάς.

Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας το 31,8% των προϊόντων που αγοράζονται από τα σουπερμάρκετ είναι φθηνότερης ιδιωτικής ετικέτας.






Το 57,5% των καταναλωτών εκτιμούν ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι ποιοτικά εφάμιλλα με τα άλλα.

Από την άλλη πλευρά οι καταναλωτές μειώνουν τις ποσότητες που αγοράζουν, μειώνουν τις καταναλωτικές τους δαπάνες ώστε να «βγάλουν» τον χειμώνα. Αυτό έδειξε έρευνα του ΙΕΛΚΑ είπε στην ΕΡΤ ο υπεύθυνος επικοινωνίας του ΙΕΛΚΑ Λευτέρης Κιοσές. Προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα, αγοράζουν το φθηνότερο προϊόν, είπε.



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ