Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E GT: Όταν η ηλεκτροκίνηση δεν είναι βαρετή…

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E GT,  όταν η ηλεκτροκίνηση δεν είναι βαρετή… Πέρα από νέες έννοιες, όπως η φόρτιση και το άγχος της αυτονομίας, φέρνει και κάτι ακόμα στο προσκήνιο της αυτοκίνησης.

Αυτό είναι οι εκρηκτικές επιδόσεις κάποιων μοντέλων, με τους κατασκευαστές να θέλουν να αποβάλουν τη ρετσινιά του βαρετού από τα ηλεκτρικά και σε μερικές περιπτώσεις να το καταφέρνουν στο έπακρο. Η Mustang Mach-E GT είναι ένα από τα πιο γρήγορα και αποτελεσματικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, και μόνο βαρετή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Η συνολική απόδοση από τους δύο ηλεκτροκινητήρες είναι 487 ίπποι και 86 κιλά ροπής, που περνούν στον δρόμο μέσω ενός κιβωτίου σταθερής σχέσης 1 προς 1. Οι επιδόσεις, παρά τους 2,3 τόνους του αμαξώματος, θυμίζουν super car, με τα 0-100 να ολοκληρώνονται σε μόνο 3,7 δευτερόλεπτα, αντίστοιχες τιμές συνήθως έχουν αυτοκίνητα που καταναλώνουν τεράστια ποσά καυσίμου και παράγουν αρκετό θόρυβο. Σε αντίθεση το Mach E GT είναι αρκετά ήσυχο και μπαίνει στην πρίζα. Εκεί μια πλήρης φόρτιση μπορεί να διαρκέσει γύρω στις 9 ώρες, με το κατάλληλο wallbox της Ford.

Η κύλιση του αυτοκινήτου είναι αρκετά διαφορετική από το πισωκίνητο, οι τροχοί έχουν εικοσάρες ζάντες και τα επιπλέον άλογα απαιτούν σκληρότερη ανάρτηση. Η Ford έχει διαλέξει μαγνητικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι αρκετά σκληρό όταν χρειάζεται και να γίνεται πιο προοδευτικό για τις καθημερινές μετακινήσεις με τα προγράμματα whisper και active. Στο εσωτερικό οι αλλαγές αφορούν τα καθίσματα που έχουν αυξημένη στήριξη και διαφορετική σχεδίαση, αλλά και κάποιες πινελιές με τα λογότυπα GT. Η εικόνα παραμένει εντυπωσιακή και οι χώροι άνετοι για τέσσερις ενήλικες, χάρη και στο μεταξόνιο των σχεδόν τριών μέτρων.

Η ηχομόνωση είναι αρκετά καλή και η αίσθηση απομόνωσης στην καμπίνα έντονη. Εκεί όμως που ξεχωρίζει το GT είναι η οδική συμπεριφορά. Δεν είναι αυτοκίνητο μόνο για την ευθεία, με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να αποκτούν άλλες ρυθμίσεις και να αλλάζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου στα προγράμματα actin και actin plus. Εκεί η τετρακίνηση βρίσκει πάνοπλο τον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση και το αυτοκίνητο εκτοξεύεται για την επόμενη στροφή. Το πλαίσιο έχει τεχνικά κατάλληλες αναβαθμίσεις για να διαχειριστεί τη δύναμη, το ίδιο και τα φρένα, που έχουν δίσκους 325 χιλιοστών.

Η Ford είναι μια εταιρεία που δίνει μεγάλη σημασία στις γρήγορες εκδόσεις των αυτοκινήτων της. Συνήθως είναι προσεγμένα στη λεπτομέρεια και παρέχουν την κατάλληλη αίσθηση στοn χρήστη. Το ίδιο ισχύει και για το Mach-E, που καταφέρνει να κρύψει το βάρος του και τις εκρηκτικές επιδόσεις, μια και είναι πολύ εύκολο να κινηθεί στο όριο, ακόμα και στις σφιχτές διαδρομές. Το όλο πακέτο είναι η απόδειξη ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι βαρετά, ακόμα κι αν ένα χαμηλό γρήγορο SUV δεν βγάζει ιδιαίτερο νόημα. Η τιμή για το GT ξεκινάει από τα 85.860 ευρώ.

Ford Ford Ford Ford

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Tucson Plug In Hybrid: Η πιο ολοκληρωμένη έκδοση του μοντέλου!

Δοκιμή Toyota Corolla Cross Hybrid AWD: Όταν μιλάει η πείρα…



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ