Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Πλήρως ανανεωμένο το Hyundai Kona – Με χρόνο παράδοσης τους δυο μήνες

Η πολυαναμενόμενη δεύτερη γενιά του Hyundai Kona είναι πια διαθέσιμη και στη χώρα μας για παραγγελίες. Με χρόνο παράδοσης για τα πρώτα 1.000 αυτοκίνητα μόλις δύο μήνες.

Στο βολάν ο Γιάννης Αθανασίου

Αυτό το αναφέρουμε, μια και η κορεάτικη εταιρεία αντιμετωπίζει πρόβλημα με τις παραδόσεις από τις αρχές του 2023, με το Kona να αλλάζει τα δεδομένα τόσο στους χρόνους παράδοσης όσο και στον χαρακτήρα του.

Έχοντας μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις, με συνολικό μήκος στα 4,4 και μεταξόνιο στα 2,7 μέτρα, το νέο Kona τοποθετείται ανάμεσα στη Β και τη C κατηγορία των SUV. Η γκάμα των κινητήρων παραμένει από τις πλουσιότερες στην κατηγορία του. Υπάρχει έκδοση 1.000 κυβικών, με το γνωστό τρικύλινδρο turbo κινητήρα, με ή χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα και 120 ίππους, με χειροκίνητο εξάρι ή αυτόματο εφτάρι διπλού συμπλέκτη αντίστοιχα.

Υβριδικό

Πλήρως υβριδικό 1.600 κυβικών με 141 ίππους, αλλά και χιλιοεξακοσάρι turbo με 196 ίππους και τετρακίνηση για όποιον αναζητά επιδόσεις και κίνηση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Το αυτοκίνητο όχι μόνο διατηρεί τις ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά και σχεδιάστηκε και γύρω από αυτές, με το αρχικό λανσάρισμα να μην τις περιλαμβάνει και να τις περιμένουμε στην ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.

Τη νέα εντυπωσιακή φιλοσοφία της εξωτερικής σχεδίασης ακολουθεί και το εσωτερικό, με στοιχεία που πρωτοεμφανίστηκαν στο ηλεκτρικό IONIQ 5, όπως το πάνελ του ταμπλό με την οθόνη πολυμέσων, αλλά και τον πίνακα οργάνων, αλλά και το γράμμα H στο τιμόνι που προσομοιάζει τη γραφή του στον κώδικα Mors. Τα υλικά είναι βελτιωμένα στις επιφάνειες που αγγίζεις, αλλά και οι χώροι, που ήταν το αδύνατο σημείο του προηγούμενου μοντέλου, έχουν αυξηθεί αισθητά, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, με το πορτμπαγκάζ να αγγίζει πλέον τα 466 λίτρα.

Οι εκδόσεις εξοπλισμού είναι τρεις, η premium, distinctive και n line, οι οποίες είναι υπερπλήρεις σε εξοπλισμό ασφαλείας, με τη Hyundai να εμπλουτίζει την υπερπλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού smart safes με προηγμένη ανίχνευση της κατάστασης του οδηγού, μέσω των ματιών του.

Στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, η άνεση είναι αρκετά βελτιωμένη και η ηχομόνωση στο εσωτερικό θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Ο τιμοκατάλογος τώρα, όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα, έχει φουσκώσει. Στο Κona πιο δικαιολογημένα, μια και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που πάει να γεφυρώσει το χάσμα δύο κατηγοριών και να είναι ουσιαστική επιλογή και για τις δύο. Με το χιλιάρι να ξεκινάει από τα 26.290 ευρώ στην ήπια υβριδική μορφή, που πάει πακέτο με το χειροκίνητο κιβώτιο, και το αρκετά ενδιαφέρον πλήρως υβριδικό να ξεκινά από τα 31.890 ευρώ.

Kona Kona Kona Kona Kona

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Ford Puma MHEV 155 ST-Line X-powershift: Το αυτόματο κιβώτιο (πλέον) κάνει τη διαφορά

Νέο Toyota C-HR: Σχεδιασμένο με γνώμονα την πρότερη επιτυχία!

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ