Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Αποκάλυψη! Σεισμός με το βούλευμα του «Mr. Σασμού»

  • Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθεται, στις 20 Μαρτίου 2024, ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Κωστόπουλος για τον βιασμό νεαρής ηθοποιού
  • «Τη νάρκωσε και την κακοποίησε σεξουαλικά μέσα στο αυτοκίνητό του», λέει το κατηγορητήριο
  • Ποια άλλη, πασίγνωστη, ηθοποιός τον κατηγόρησε για απόπειρα βιασμού μέσα στο καμαρίνι της – Καταγγελία και από ανήλικη για σεξουαλική παρενόχληση στην Κύπρο

 

Του ΠΕΤΡΟΥ ΚΟΥΣΟΥΛΟΥ

 

Αντιμέτωπος με τους φυσικούς του δικαστές, τακτικούς και ενόρκους, αναμένεται να βρεθεί στις 20 Μαρτίου 2024 ο γνωστός σκηνοθέτης της καθ’ όλα επιτυχημένης σειράς «Σασμός», Κωνσταντίνος Κωστόπουλος, ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό της νεαρής ηθοποιού Ε.Α., τον Ιούνιο του 2010, μέσα στο αυτοκίνητό του στο υπαίθριο πάρκινγκ δίπλα στο «Allou Fan Park» στην περιοχή του Ρέντη.

Με ένα βούλευμα-κόλαφο (υπ’ αριθ. 2637/2023) του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών που αποκαλύπτει η «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ», ο Κωστόπουλος κάθεται στο εδώλιο του κατηγορουμένου καθώς από την εισαγγελική έρευνα και την ανακριτική διαδικασία προέκυψε ότι αρχικά νάρκωσε και στη συνέχεια κακοποίησε σεξουαλικά το θύμα του. Τα όσα περιγράφονται στο πολυσέλιδο δικαστικό έγγραφο προκαλούν σοκ για τη δράση του σκηνοθέτη, ο οποίος απολογούμενος αρνήθηκε οποιαδήποτε κατηγορία κάνοντας λόγο για συναίνεση από την πλευρά της 36χρονης, σήμερα, ηθοποιού.

Εντούτοις στη δικογραφία περιέχονται μαρτυρικές καταθέσεις που τον «καίνε», με σημαντικότερη εκείνη γνωστού σεναριογράφου και στενού συνεργάτη του «Mr Σασμού», ο οποίος κατέθεσε στις ανακριτικές Αρχές ότι το επίμαχο βράδυ ο Κωστόπουλος του τηλεφώνησε, του ανέφερε ότι είχε σεξουαλική συνεύρεση με την καταγγέλλουσα και όντας «ανήσυχος» του ζήτησε να επικοινωνήσει μαζί της προκειμένου να διερευνήσει εάν είχε σκοπό να τον καταγγείλει στην Αστυνομία.

Στη δικογραφία συμπεριλαμβάνεται επίσης και η κατάθεση-φωτιά πασίγνωστης ηθοποιού, η οποία ανέφερε στις Αρχές ότι το 2005 ο σκηνοθέτης αποπειράθηκε να τη βιάσει μέσα στο καμαρίνι της κατά τη διάρκεια γυρισμάτων που πραγματοποιούνταν για τη σειρά «Έρωτας» που εκείνη την περίοδο προβαλλόταν στον ΑΝΤ1. Γι’ αυτή την περίπτωση ο Κωστόπουλος δεν διώχθηκε, καθώς το όποιο αδίκημα είχε παραγραφεί. Ομοίως στις ανακριτικές Αρχές προσήλθε και κατέθεσε και μια νεαρή ηθοποιός από την Κύπρο, η οποία αποκάλυψε ότι κατά τη διάρκεια γυρισμάτων μιας σειράς, και ενώ ήταν ανήλικη, ο Κωστόπουλος την παρενόχλησε σεξουαλικά θωπεύοντάς της σε ευαίσθητα σημεία του σώματός της, κάτι που της προκάλεσε σοκ.

Σημειώνεται ότι στον ογκώδη φάκελο της δικογραφίας βρίσκονται περισσότερες από 50 καταθέσεις ηθοποιών, παραγωγών αλλά και συνεργατών του Κωστόπουλου στη σειρά «Σασμός» και όχι μόνο, καθώς και η κατάθεση του προέδρου του ΣΕΗ, Σπύρου Μπιμπίλα. Οι περισσότεροι εμφανίζουν τον κατηγορούμενο σκηνοθέτη ως έναν «περίεργο» άνθρωπο με επιθετική, πολλές φορές, συμπεριφορά και ιδιαίτερη… ευαισθησία στο γυναικείο φύλο. Στον αντίποδα υπάρχει κατάθεση ανώτατου στελέχους καναλιού πανελλαδικής εμβέλειας που δήλωσε δύσπιστο για την καταγγελία της νεαρής ηθοποιού, ενώ αναφερόμενο στα όσα κατήγγειλε η πασίγνωστη ηθοποιός για την απόπειρα βιασμού στο καμαρίνι της το 2005 επισήμανε ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να είχε συμβεί, καθώς θα είχε γίνει αντιληπτό τόσο από εκείνη (σ.σ. εκείνη την περίοδο είχε νευραλγική θέση στον ΑΝΤ1) όσο και από τους υπόλοιπους συντελεστές της σειράς.

Η έξοδος και η ουσία

 

Η αντίστροφη μέτρηση για την ποινική εμπλοκή του Κωνσταντίνου Κωστόπουλου –η οποία οδήγησε στην κακήν κακώς αποπομπή του από τον «Σασμό» αλλά και στον δυσμενέστατο περιοριστικό όρο της απαγόρευσης άσκησης οποιασδήποτε δραστηριότητας, επαγγελματικής ή καλλιτεχνικής φύσης, στον χώρο του θεάματος και της διά ζώσης αλληλεπίδρασης με άλλα πρόσωπα– ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2022 όταν η Ε.Α. αποφάσισε να τον καταγγείλει στις δικαστικές Αρχές. Υιοθετώντας πλήρως την εισαγγελική πρόταση της κ. Ελένης Παπαδοπούλου, οι δικαστές του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών καταγράφουν στο βούλευμά τους ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για το τι ακριβώς φέρεται να συνέβη ένα βράδυ στις αρχές Ιουνίου 2010, όταν ο Κωστόπουλος προσκάλεσε σε δείπνο την 21χρονη τότε ηθοποιό με την οποία είχε αναπτύξει φιλικές σχέσεις από το 2009. «…Η εγκαλούσα αποδέχτηκε την πρόσκληση καθώς πίστευε ότι σκοπός της εξόδου θα ήταν η χορήγηση συμβουλών και κατευθύνσεων σχετικά με την επαγγελματική της πορεία (η εγκαλούσα το υπό κρίση χρονικό διάστημα ήταν μόλις 21 ετών και στην αρχή της καριέρας της, ενώ ο κατηγορούμενος ήταν 45 ετών και ήδη καταξιωμένος σκηνοθέτης), ήλπιζε δε η εγκαλούσα και σε μια ενδεχόμενη επαγγελματική συνεργασία. Έτσι οι δυο τους πήγαν βραδινές ώρες στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης με τον διακριτικό τίτλο ‘‘Villa Mercedes’’» αναφέρεται μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με το πολυσέλιδο δικαστικό έγγραφο, εκεί ο Κωστόπουλος και η Ε.Α. ήπιαν δύο μπουκάλια κρασί, «κατόπιν μάλιστα προτροπών του κατηγορουμένου», με τον σκηνοθέτη να γεμίζει συνεχώς το ποτήρι της νεαρής ηθοποιού και να την παροτρύνει να πίνει, με εκείνη να μην αρνείται «λόγω αμηχανίας και από φόβο μη φανεί αγενής, δεδομένης και της νεαρής ηλικίας της και του γεγονότος ότι ο κατηγορούμενος ήταν επιτυχημένος στον καλλιτεχνικό χώρο που κινούνταν η ίδια». Στη συνέχεια, όμως, τα πράγματα αγρίεψαν καθώς, σύμφωνα πάντα με το βούλευμα, ο Κωστόπουλος «εισήγαγε στο ποτήρι της κάποια άγνωστη από την ανάκριση ουσία, κατασταλτική του νευρικού συστήματος, χωρίς να το γνωρίζει η εγκαλούσα. Σε κάποια στιγμή η εγκαλούσα άρχισε να ζαλίζεται, να νιώθει ότι χάνει προοδευτικά τη συνείδησή της και ζήτησε από τον κατηγορούμενο να φύγουν. Από τη στιγμή που έφυγαν από το κέντρο, η εγκαλούσα έχασε τις αισθήσεις της και περιήλθε σε πλήρη αδυναμία και εξάρτηση από τον κατηγορούμενο».

 

Βιασμός στο αυτοκίνητο

Η συνέχεια είναι ακόμη πιο ανατριχιαστική καθώς ο Κωστόπουλος φέρεται να επιβίβασε λιπόθυμη την Ε.Α. στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου του και να τη μετέφερε «σε πλήρως ερημικό και απόμακρο από την κίνηση» υπαίθριο χώρο στάθμευσης στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη Ρέντη, δίπλα στο «Allou Fan Park». Εκεί, σύμφωνα με το βούλευμα, ο γνωστός σκηνοθέτης πάρκαρε το αυτοκίνητό του, μετακινήθηκε στα πίσω καθίσματα και εκμεταλλευόμενος την πλήρη απώλεια συνείδησης της Ε.Α. την κακοποίησε σεξουαλικά, αφού πρώτα ανέβασε τη φούστα της μέχρι το ύψος της κοιλιάς και αφαίρεσε το εσώρουχό της! «…Στη συνέχεια εισήγαγε το γεννητικό του όργανο χωρίς προφυλακτικό στον κόλπο της εγκαλούσας και ήρθε σε συνουσία μαζί της ενώ ήταν ακόμη η ίδια αναίσθητη. Όμως λόγω των βίαιων παλινδρομικών κινήσεων του κατηγορουμένου, η εγκαλούσα ανέκτησε τις δυνάμεις της. Μόλις αποκαταστάθηκε η αντίληψη του γύρω της χώρου και συνειδητοποίησε τη διενέργεια της ως άνω περιγραφόμενης πράξης, η εγκαλούσα άρχισε να αντιδρά έντονα, να φωνάζει να την αφήσει ο κατηγορούμενος, να κλαίει, να τρέμει και να προσπαθεί να τον απωθήσει με τα χέρια λακτίζοντάς τον. Ωστόσο ο κατηγορούμενος παρά την ήδη ρητώς και εμπράκτως εκδηλωθείσα άρνησή της, άσκησε σε βάρος της σωματική βία ρίχνοντας το σώμα του επάνω στο δικό της, περιφέροντάς την έτσι σε καθεστώς πλήρους αδυναμίας αντίδρασης και με αυτόν τον τρόπο συνέχισε τη συνουσία μαζί της, με σκοπό να ικανοποιήσει τη γενετήσια ορμή του. Τελικά σε κάποια χρονική στιγμή, επειδή η εγκαλούσα συνέχιζε να αντιδρά έντονα, ο κατηγορούμενος την άφησε και η εγκαλούσα σοκαρισμένη από τα γεγονότα που προηγήθηκαν, μη έχοντας ούτε τη δύναμη, αλλά ούτε και την αντικειμενική δυνατότητα να φύγει από το αυτοκίνητο, ζήτησε από τον κατηγορούμενο απλά να την πάει στο κέντρο διασκέδασης με τον τίτλο «Ακρωτήρι» για να βρει φίλους της, όπως και έγινε…».

 

Σεναριογράφος

Κομβική για τις Αρχές και ουσιαστική για την κατάληξη της υπόθεσης Κωστόπουλου υπήρξε η κατάθεση ενός πολύ γνωστού σεναριογράφου, στενού συνεργάτη και επιστήθιου φίλου του κατηγορουμένου, ο οποίος ναι μεν δεν ήταν παρών στο περιστατικό, ωστόσο επικοινώνησε εκείνο το βράδυ τηλεφωνικά μαζί του. Βάσει όσων αποκάλυψε στον ανακριτή, ο Κωστόπουλος του είπε «ότι είχε ερωτική επαφή με την Ε.Α., ότι αυτή σε κάποια στιγμή άρχισε να φωνάζει και να τον κλωτσάει», με εκείνον, όπως ισχυρίστηκε, τότε να σταματά τη γενετήσια πράξη χωρίς να ασκήσει βία σε βάρος της. Ωστόσο ο σεναριογράφος κατέθεσε ότι ο Κωστόπουλος «ήταν ανήσυχος με τη συμπεριφορά της Ε.Α. και του ζήτησε να της τηλεφωνήσει». Μάλιστα του ανέφερε ότι εκείνο που ήθελε να καταλάβει ήταν εάν η νεαρή ηθοποιός είχε σκοπό να τον καταγγείλει ή όχι στην Αστυνομία! Πράγματι ο σεναριογράφος και μάρτυρας-κλειδί τηλεφώνησε στη μηνύτρια και εκείνη «άμεσα και αυθόρμητα του είπε ότι ο κατηγορούμενος την είχε βιάσει». Κατά την κρίση των δικαστών, μάλιστα, η συγκεκριμένη αποκάλυψη από μέρους της Ε.Α. στον σεναριογράφο έγινε αφενός αμέσως μετά το συγκεκριμένο περιστατικό και αφετέρου χωρίς η εγκαλούσα «να έχει κάποιο εμφανές κίνητρο για να ψεύδεται και δη σε έναν γνωστό και των δύο».

 

Απολογία

 

Απολογούμενος στις ανακριτικές Αρχές ο Κωστόπουλος αρνήθηκε τις κατηγορίες σε βάρος του, κάτι που αναμένεται να πράξει και στην επικείμενη δίκη. Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ότι εκείνη την περίοδο είχε αναπτυχθεί μια έντονη έλξη με την καταγγέλλουσα, η οποία «μετουσιώθηκε με τη συναίνεση της καταγγέλλουσας σε πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα, οι οποίες όμως διακόπηκαν μετά από έντονη και απότομη προτροπή της Ε.Α., η οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν σε πλήρη συνείδηση και αλληλεπιδρούσε μαζί του». Μάλιστα απολογούμενος ανέφερε ότι μετά το συγκεκριμένο περιστατικό συναντήθηκε εκ νέου μαζί της, το 2011, σε μια κοινωνική εκδήλωση, αλλά και το 2012, όταν η νεαρή ηθοποιός προσήλθε στην οντισιόν κινηματογραφικής παραγωγής της οποίας ήταν ο ίδιος σκηνοθέτης. Υποστήριξε, δε, ότι η ηθοποιός αποφάσισε, όψιμα, να καταγγείλει τον βιασμό προκειμένου να αποκτήσει δημοσιότητα (!) «λόγω του ευρέως διαδοθέντος κινήματος #MeToo, δεδομένου ότι κατά τον χρόνο της καταγγελίας εκείνος είχε αποκτήσει φήμη λόγω της τηλεοπτικής σειράς ‘‘Σασμός’’».

 

Μάρτυρες

 

Τον ισχυρισμό του Κωστόπουλου περί συνάντησής του το 2011, ένα χρόνο μετά τον καταγγελλόμενο βιασμό, με την Ε.Α. επιβεβαίωσε με κατάθεσή της και η Ε.Τ., γνωστή τραγουδίστρια, η οποία μάλιστα έκανε λόγο για συνάντηση σε φιλικό κλίμα. Ωστόσο η ίδια κατέθεσε ότι δεν γνώριζε για την έγκληση της ηθοποιού αλλά και ότι ο κατηγορούμενος δεν της είχε αναφέρει το παραμικρό καθώς δεν διατηρούν τόσο στενή φιλική σχέση. Οι δικαστές, ωστόσο, αντιπαραβάλλουν ότι η εν λόγω τραγουδίστρια αναφέρθηκε σε μια συνάντηση η οποία είχε πραγματοποιηθεί πριν από 12 χρόνια και ως εκ τούτου δημιουργούνται αμφιβολίες σχετικά με το εάν μπορεί να ανακαλέσει στη μνήμη της την κοινωνική εκδήλωση με τόσες λεπτομέρειες, ώστε να θυμάται εάν υπήρξε φιλικό ή μη κλίμα μεταξύ του Κωστόπουλου και της μηνύτριας, ενώ και η κρίση του «φιλικού» είναι «υποκειμενική και διαφέρει ανάλογα με την προσωπικότητα και τις αντιλήψεις του κάθε ανθρώπου».

Την ίδια στιγμή οι δικαστές απέρριψαν τη γνωμοδότηση των κ. Αθανασέλη και Σακελλιάδη οι οποίοι επιστρατεύτηκαν από τον κατηγορούμενο ισχυριζόμενοι ότι ήταν απίθανο να χορηγήθηκε στην ηθοποιό κάποια άλλη ουσία πέραν του αλκοόλ. Μάλιστα αντιτείνουν πως «το γεγονός ότι είχαν καταναλώσει μαζί δύο μπουκάλια κρασί (δηλαδή ποτό που έχει συνήθως χαμηλό ποσοστό αλκοόλ) σε ένα γνωστό κέντρο διασκέδασης που δεν νοθεύει τα ποτά του, σε συνδυασμό με την κατάθεση της εγκαλούσας ότι δεν ήταν άμαθη στην κατανάλωση αλκοόλ, απομακρύνει την πιθανότητα αυτή να έχασε τις αισθήσεις της μόνο από την κατανάλωση αλκοόλ και ενισχύει την πιθανότητα (σε βαθμό σοβαρών ενδείξεων) να είχε τελικά νοθευτεί από τον κατηγορούμενο το ποτό της με ουσία που έχει την ιδιότητα να καταστέλλει το νευρικό σύστημα του ανθρώπου».

 

 ΕΝΘΕΤΟ

 

Η απόπειρα βιασμού στο καμαρίνι

 

Συγκλονιστικά είναι τα όσα κατέθεσε στις ανακριτικές Αρχές μια άλλη, ιδιαίτερα γνωστή και λαοφιλής ηθοποιός σχετικά με τα όσα φέρεται να βίωσε από τον Κωστόπουλο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς «Έρωτας», την οποία σκηνοθετούσε και προβαλλόταν την περίοδο 2005-2006 στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. Η συγκεκριμένη μάρτυρας ισχυρίσθηκε ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο Κωστόπουλος εισέβαλε στο καμαρίνι της, έκλεισε την πόρτα και αποπειράθηκε να τη βιάσει κατεβάζοντας το παντελόνι του και βγάζοντας έξω το μόριό του! Η ίδια υποστήριξε ότι γλίτωσε τα χειρότερα χάρη στην έγκαιρη αντίδρασή της και στον φόβο του κατηγορουμένου να μη γίνει αντιληπτός από συνεργάτες που υπήρχαν έξω από το καμαρίνι. Την ίδια στιγμή ως μάρτυρας στο δικαστήριο έχει κληθεί να καταθέσει και μια άλλη ηθοποιός η οποία είχε συνεργαστεί με τον σκηνοθέτη στην Κύπρο, την περίοδο που ήταν ανήλικη. Στις Αρχές αποκάλυψε χυδαία συμπεριφορά του Κωστόπουλου προς το πρόσωπό της, ένα επιθετικό φλερτ το οποίο κορυφώθηκε όταν κάποια στιγμή ο σκηνοθέτης την πλησίασε, την έσφιξε και άρχισε να τη θωπεύει σε απόκρυφα σημεία του σώματός της.

 

Η κατάθεση Τζομπανάκη

Μία από τις ηθοποιούς που κατέθεσε στην ανάκριση και αναμένεται να καταθέσει και στο δικαστήριο είναι η Μαρία Τζομπανάκη, η οποία συνεργάστηκε με τον Κωστόπουλο στον «Σασμό». Η προηγούμενη συνεργασία της με τον κατηγορούμενο σκηνοθέτη ήταν προ 20ετίας στη σειρά «Ποτέ δεν είναι αργά» με τον αείμνηστο Σεργιανόπουλο. «Στην πρώτη συνεργασία πέραν του ότι έκανε καλά και τυπικά τη δουλειά του, μου έκανε εντύπωση ότι είχε ασχοληθεί με το θέμα του Σεργιανόπουλου σε ανθρωπιστικό επίπεδο. Ο αγαπητός συνάδελφος (σ.σ. ο Σεργιανόπουλος) είχε ένα θέμα με το αλκοόλ. Τον είχα ρωτήσει γιατί είναι τόσο στοργικός και τόσο υπομονετικός με τον Σεργιανόπουλο, και αυτός μου είπε ότι αυτό το παιδί έχει πρόβλημα και πρέπει να βοηθηθεί. Μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση ο τρόπος που ασχολείτο σαν άνθρωπος μαζί του…».

Στη συνέχεια της κατάθεσής της η κ. Τζομπανάκη ανάφερε ότι τον Μάιο του 2022, την περίοδο που ψιθυριζόταν η καταγγελία σε βάρος του Κωστόπουλου, επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΣΕΗ, Σπύρο Μπιμπίλα, προκειμένου να τον ρωτήσει εάν γνώριζε κάτι σχετικά. «…Μου ανέφερε την πληροφορία που είχε για την καλή συνάδελφο (σ.σ. αναφέρει το όνομα της πασίγνωστης ηθοποιού που υποστηρίζει ότι αποπειράθηκε να τη βιάσει ο Κωστόπουλος το 2005), αλλά δεν ήθελα να εμπλακώ σε πληροφορίες που αφορούσαν τη ζωή άλλων ανθρώπων. Θα ήταν άκουσμα μέσω τρίτων. Και σε τόσο σοβαρά θέματα θέλω να έχω ιδία άποψη για έναν άνθρωπο, είτε κατηγορείται, είτε κατηγορεί. Ποτέ δεν έχω πάρει κανέναν συνάδελφο για το εάν θα κάνω μια δουλειά ή όχι. Γι’ αυτά τα ζητήματα μιλάμε μόνο με τον γιο και τον άντρα μου. Δεν θα άφηνα τον άντρα μου στην Αμερική και τη διεύθυνση του ελληνικού φεστιβάλ Κινηματογράφου Νέας Υόρκης για να παίξω σε μια σειρά όπου, πρώτον, είχα αμφιβολίες αν πρέπει να αναλάβω αυτή τη δουλειά και ως εκ τούτου ρωτούσα διάφορους γι’ αυτό, δεύτερον, δεν θα πήγαινα σε μια δουλειά που ο αρχηγός της είναι είτε βιαστής, είτε ψεύτης, είτε κλέφτης, ούσα γι’ αυτό ενήμερη». Καταλήγοντας η γνωστή ηθοποιός επισήμανε ότι από τη συνεργασία της με τον Κωστόπουλο δεν έγινε δέκτρια σεξιστικών ή ανάρμοστων σχολίων, επισημαίνοντας ότι ο σκηνοθέτης είχε άκομψο χιούμορ, αλλά το γνωρίζει και δεν τον παρεξηγεί γι’ αυτό.

 

Η κατάθεση του μεγαλοστελέχους καναλιού

 

Ενώπιον του 2ου τακτικού ανακριτή, Χαράλαμπου Γεωργακόπουλου, προσήλθε και κατέθεσε στις 30 Δεκεμβρίου 2022 ανώτατο στέλεχος καναλιού πανελλαδικής εμβέλειας που είχε συνεργαστεί με τον Κωστόπουλο την περίοδο 2005-06 στη σειρά του ΑΝΤ1 «Έρωτας». Το εν λόγω στέλεχος επισήμανε ότι γνώρισε τον κατηγορούμενο σκηνοθέτη το 1991 ως βοηθό σκηνοθέτη στα «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά». «…Όταν έμαθα για την καταγγελία της Ε.Α. πήρα τον κ. Κωστόπουλο και του είπα ότι θα τον στηρίξω γιατί είναι άψογος επαγγελματίας, με ευχαρίστησε, αλλά ξαφνιάστηκε γιατί είμαι σε ανταγωνιστικό κανάλι… Όσον αφορά το περιστατικό το οποίο κατήγγειλε η… (σ.σ. αναφέρεται στην απόπειρα βιασμού του 2005), για το οποίο με ενημέρωσε ο κ. Κωστόπουλος, το θεωρώ εξωπραγματικό να συνέβη στο τηλεοπτικό πλατό της σειράς ‘‘Έρωτας’’, τα καμαρίνια ήταν πολύ κοντά το ένα στο άλλο με διαχωριστικά νοβοπάν, η κ… (σ.σ. αναφέρεται στο όνομα της πασίγνωστης ηθοποιού) μοιραζόταν το καμαρίνι της με άλλους ηθοποιούς, υπήρχε πολύς κόσμος απέξω, τουλάχιστον 10 άτομα έξω από κάθε καμαρίνι. Αν είχε συμβεί κάτι θα είχε ακουστεί και σίγουρα θα είχα ενημερωθεί… Δεν μπορώ να κάνω εικασίες ως μάρτυρας, μπορώ να πω μόνο ότι δεν υπέπεσε κάτι στην αντίληψή μου».

 

 Ποιοι θα καταθέσουν στη δίκη και οι δικηγόροι

 

Η δίκη με κατηγορούμενο τον «Mr Σασμό» αναμένεται να ξεκινήσει στις 20 Μαρτίου 2024 στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών. Ως μάρτυρες κατηγορητηρίου έχουν κληθεί, εκτός από την καταγγέλλουσα, ο γνωστός σεναριογράφος, η νεαρή ηθοποιός η οποία κατέθεσε ότι ο Κωστόπουλος επιχείρησε να ασελγήσει επάνω της ούσα ανήλικη στην Κύπρο, η πασίγνωστη ηθοποιός που υποστήριξε ότι ο σκηνοθέτης αποπειράθηκε να τη βιάσει στο καμαρίνι της το 2005, μια γνωστή τραγουδίστρια, η Μαρία Τζομπανάκη και μια γυναίκα η οποία εμφανίζεται να συναντήθηκε στο «Ακρωτήρι» μετά τη μοιραία νύχτα με το θύμα. Δικηγόροι υποστήριξης της κατηγορίας είναι ο πολύ γνωστός νομικός Πέτρος Καϊμακάμης και η Μαρίνα Πανίδου, ενώ συνήγοροι υπεράσπισης είναι ο κ. Βιτώρος και η κ. Κοκκονούση. Η «Μ» απευθύνθηκε και στους τέσσερις για κάποια δήλωση, ωστόσο αρνήθηκαν ενόψει της επικείμενης δίκης.


Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ