Απόλυτα ικανοποιημένος από την πορεία του ομίλου «Ναυτεμπορική» εμφανίζεται ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Ο γιος του, Γιώργος, «τρέχει» επί της ουσίας την ιστορική εφημερίδα και τον ιστότοπο με τις τηλεοπτικές παραγωγές, αλλά όλα περνούν από τον πατριάρχη της οικογένειας. Όπως, άλλωστε, γνωρίζει η επιχειρηματική πιάτσα, και όχι μόνο, ο Νικαιώτης επιχειρηματίας είναι υπερσυγκεντρωτικός από τη φύση του.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο Μελισσανίδης ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα. Ψάχνει για την αγορά καναλιού. Όπως ακριβώς έκαναν οι Δημήτρης Μπάκος και Γιάννης Καϋμενάκης, που απέκτησαν το Action 24, αλλά εξασφάλισαν και το μάνατζμεντ του Attica. Θέλει, λοιπόν, ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΚ να προχωρήσει σε ανάλογο εγχείρημα. Θεωρεί ότι έτσι θα γιγαντωθεί ο όμιλος της «Ναυτεμπορικής» και θα αυξηθεί σημαντικά η επιρροή του στην πολιτική και οικονομική σκηνή της χώρας.
Το πρόβλημα για τον Μελισσανίδη είναι οι περιορισμένες επιλογές. Δεν υπάρχουν πολλά κανάλια στην αγορά. Ουσιαστικά, μόνο σε δύο παίκτες μπορεί να απευθυνθεί. Στον Φίλιππο Βρυώνη και στον Γιώργο Καρατζαφέρη. Ούτε ο ένας, όμως, ούτε και ο άλλος δείχνουν διατεθειμένοι να πουλήσουν με τους όρους που βάζει ο Νικαιώτης. Αντίθετα, αποδεικνύονται και οι δύο σκληροί διαπραγματευτές. Οπότε οι συζητήσεις προχωρούν με πολύ αργό ρυθμό.
Υπάρχει και το εναλλακτικό πλάνο, με την τηλεοπτική συχνότητα την οποία έχει στη διάθεσή του ο Βίκτωρ Ρέστης. Οι δύο επιχειρηματίας διατηρούσαν επί χρόνια εξαιρετική σχέση και ίσως μπορέσουν να βρουν έναν κώδικα επικοινωνίας. Χωρίς, όμως, να υπάρχει κάτι χειροπιαστό και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η ουσία, πάντως, δεν αλλάζει. Εκείνο που μετράει στην επιχειρηματική πιάτσα είναι η απόφαση του Μελισσανίδη να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του στα ΜΜΕ. Κάτι που μέχρι πρόσφατα αντιμετώπιζε με δυσπιστία, αλλά φαίνεται ότι θέλει, πλέον, να παίξει μπάλα και στον συγκεκριμένο τομέα. Έστω και αν το ύψος της επένδυσης που έχει κατά νου είναι χαμηλότερο από τα χρήματα που παίζουν στην τηλεοπτική αγορά.