Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Τεμπη: Τα αμείλικτα ερωτηματα για τους διαλόγους του σταθμάρχη που δημοσιεύθηκαν

Πόλεμο στο πολιτικό σκηνικό προκαλούν οι αποκαλύψεις εφημερίδα «Βήμα», σχετικά με το άγνωστο χέρι το οποίο εισέβαλε στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ, αφαίρεσε το υλικό των επίμαχων συνομιλιών της νύχτας της 29ης Φεβρουαρίου και το μοίρασε σε Μέσα Ενημέρωσης που δημοσιοποίησαν -την 1η Μαρτίου- έναν φερόμενο διάλογο μεταξύ του ανεκδιήγητου σταθμάρχη, Βασίλη Σαμάρα και του μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας Intercity που λίγη ώρα αργότερα συγκρούστηκε με αποτέλεσμα να βρεθούν στον άλλο κόσμο 57 συνάνθρωποι μας.

Λίγο καιρό αργότερα από την κρατική τηλεόραση (ΕΡΤ) δημοσιεύθηκε ότι οι συγκεκριμένοι διάλογοι δεν αφορούσαν συνομιλια του σταθμάρχη Σαμαρά και του εκλιπόντα πλέον μηχανοδηγού της μοιραίας αμαξοστοιχίας αλλά με έναν άλλο μηχανοδηγό τοπικής γραμμής άσχετο με το συμβάν.

Βάσει της επίσημης ενημέρωσης από την ΕΛΑΣ εχτές οι συγκεκριμένες συνομιλίες κατασχέθηκαν στις 3 Μαρτίου από τις αστυνομικές και δικαστικές Αρχές.

Το ερώτημα το οποίο λοιπόν τίθεται είναι πως είναι δυνατόν το επίσημο και ανόθευτο υλικό να βρίσκεται στη διάθεση των Αρχών από τις 3 Μαρτίου, ωστόσο οι «παραποιημένοι» διάλογοι να μοιράζονται στα Μέσα δυο ήμερες νωρίτερα; Ποιος η ποιοι είναι εκείνοι που εισέβαλλαν στις εγκαταστάσεις του ΟΣΕ και πήραν το υλικό; Ποιοι το παρέδωσαν παραποιημένο στα Μέσα τα οποία αναμετέδωσαν παραποιημένους διαλόγους προκειμένου να δοθεί έμφαση στο ανθρώπινο λάθος του σταθμάρχη Βασίλη Σαμάρα;

Είναι προφανές πλέον ότι οι δικαστικές Αρχές οφείλουν να ερευνήσουν από το βιντεοληπτικο υλικό στα κεντρικά του ΟΣΕ (εάν υπάρχει) ποιος η ποιοι μπήκαν τα πρώτα 24ωρα μετά την τραγωδία και πήραν το υλικό. Και φυσικά τα πρόσωπα αυτά να κληθούν να εξηγήσουν σε ποιους το παρέδωσαν αυθεντικό η παραποιημένο με αποτέλεσμα να παραληφθεί παραποιημένο από συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης τα οποία πρόβαλλαν το ανθρώπινο λάθος!

Η μοιραία σύμβαση 717

Υπενθυμίζεται ότι η εφημερίδα «ΜΠΑΜ στο Ρεπορταζ» έχει αποκαλύψει πρώτη το κατηγορητήριο τόσο των Ευρωπαίων εισαγγελέων όσο και του ανακριτή Λαρισσας σε ότι αφορά τη σύμβαση 717 η οποία εάν είχε ολοκληρωθεί δεν θα οδηγούμασταν στην τραγωδία παρόλο το προφανές ανθρώπινο λάθος ενός άσχετου σταθμάρχη. Συγκεκριμένα βάσει κατηγορητηρίου προκύπτει ότι εαν η εν λόγω σύμβαση ολοκληρωνόταν εγκαίρως και δεν μετατρεπόταν σε μνημείο διαφθοράς και διαπλοκής μεταξύ εργολάβων και στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ και όχι όχι μόνο, το δυστύχημα δεν θα λάμβανε χώρα καθώς:

α) Θα λειτουργούσε η φωτοσημανση,
β) θα λειτουργούσε το κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας και
γ) θα λειτουργούσε το σύστημα ETCS.

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ