Οι πολιτικοί και τα κόμματα έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους για διαδικτυακές διαφημίσεις στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές 2024, με τον Βίκτορ Όρμπαν και το κόμμα του Fidesz να ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα στις πλατφόρμες της Google και της Meta.
Ο Βίκτορ Όρμπαν της Ουγγαρίας και το κόμμα του Fidesz, πρωτοστατούν στη διαφημιστική προεκλογική εκστρατεία ενόψει των ευρωεκλογών.Τα ακροδεξιά κόμματα έχουν επίσης αξιοποιήσει το YouTube και τη Google για την προώθηση των ιδεών τους, όπως η πάταξη της μετανάστευσης προς την ΕΕ ή η επίθεση στους πολιτικούς τους αντιπάλους. Έχουν επίσης καταφερθεί εναντίον της υποστήριξης των Βρυξελλών προς την Ουκρανία.
Μια μελέτη τον Απρίλιο έδειξε ότι η πολιτική διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να επηρεάσει τα εκλογικά αποτελέσματα, αλλά οι νέοι ευρωπαϊκοί νόμοι περί τεχνολογίας και προστασίας της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης καταστήσει πιο δύσκολο για τους πολιτικούς να στοχεύουν και να επηρεάζουν μικρότερες ομάδες ανθρώπων με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα.
Η Ουγγαρία των σχεδόν 10 εκατ. κατοίκων δεν είναι σε καμία περίπτωση η μεγαλύτερη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά στον κόσμο της πολιτικής διαδικτυακής διαφήμισης, η κεντροευρωπαϊκή χώρα -και ιδιαίτερα ο ακροδεξιός πρωθυπουργός της και το κόμμα του Fidesz- ξοδεύουν με διαφορά τα περισσότερα χρήματα. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι αγορές πολιτικών διαφημίσεων από το Fidesz και τον Βίκτορ Όρμπαν ξεπέρασαν ακόμη και τις αντίστοιχες δαπάνες ολόκληρων χωρών, όπως η Ισπανία.