Σε δύο μεγάλες εκρήξεις από το βυτιοφόρο οφείλονται οι βαριές και ανεπανόρθωτες ζημιές στη γέφυρα επί της Αθηνών Κορίνθου, καθώς πυρακτώθηκαν τσιμέντα και σίδερα και κατέστη επικίνδυνη για κάθε διέλευση.
Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του Μελετητικού γραφείου “ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΣ Ο.Τ.Μ. Α.Ε.”, που κοινοποιήθηκε άμεσα στην Ολυμπία Οδό, «οι βλάβες που παρατηρήθηκαν στο Τεχνικό Α039 είναι βαριές και μη αναστρέψιμες και γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η άμεση καθαίρεση της πλάκας καταστρώματος (οροφής) και η αποκατάσταση του οδοστρώματος του αυτοκινητόδρομου».
Τονίζεται, επίσης, στην τεχνική έκθεση ότι «το γεγονός καθιστά απαγορευτική για λόγους ασφαλείας τη διέλευση κυκλοφορίας των οχημάτων τόσο εντός του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος, όσο και άνωθεν αυτού επί της ΠΕΟ Αθηνών -Κορίνθου».
Μετά τα παραπάνω και αφού ενημερώθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, που έφτασε έγκαιρα στο σημείο του ατυχήματος, αποφασίστηκε η κατεδάφιση της πλάκας καταστρώματος (οροφής) του δεξιού τμήματος της γέφυρας της άνω διάβασης της ΠΕΟ με κατεύθυνση προς Κόρινθο, στη Χ.Θ. 75+600 του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα–Κόρινθος και οι εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος του αυτοκινητόδρομου.
Στην παραπάνω απόφαση του Χρήστου Σταϊκούρα σχετικά με την κατεδάφιση γίνεται και αναφορά στο θέμα των αποζημιώσεων. Συγκεκριμένα, ορίζεται ότι η αποζημίωση της δαπάνης των εν λόγω εργασιών θα προκύψει σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη Σύμβαση Παραχώρησης σε συνδυασμό με τα προβλεπόμενα στις ασφαλιστικές καλύψεις του Παραχωρησιούχου και του βυτιοφόρου και σε κάθε περίπτωση, αφού το Δημόσιο διαμορφώσει άποψη, ώστε να καθορίσει την περαιτέρω άσκηση των Συμβατικών δικαιωμάτων του σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Σύμβαση Παραχώρησης.