Ως «μια κακιά στιγμή που μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε» παρουσίασε την επίθεση που εξαπέλυσε στον υπάλληλο του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός, Λευτέρης Αυγενάκης.
Μετά την κατακραυγή για το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου και τον καταγράφει να επιτίθεται στον εργαζόμενο του αεροδρομίου, ο βουλευτής της ΝΔ αναγκάστηκε να κάνει ανάρτηση στα social media, στην οποία αναφέρει ότι λυπάται και ζητά συγγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση, αλλά την ίδια στιγμή δηλώνει «έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται».
«Δεν υπάρχει τέτοια σκέψη» δήλωσε για το ενδεχόμενο να παραιτηθεί
Νωρίτερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο Λευτέρης Αυγενάκης αρνήθηκε ότι υπήρξε χειροδικία ενώ χαρακτηρίζοντας την επίθεση ως «κακιά στιγμή που μπορεί αν συμβεί στον οποιοδήποτε» είπε πως «αν υπάρξει νομικό πρόβλημα, είναι αυτονόητο ότι θα ζητήσω την άρση της ασυλίας μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσω σωστά, όπως ο κάθε πολίτης, την δικαιοσύνη».
Ο ίδιος βέβαια, ερωτηθείς αν σκοπεύει να παραιτηθεί είπε ότι «δεν υπάρχει τέτοια σκέψη», ενώ ανέφερε ότι το περιστατικό έχει λάβει μια εντελώς λανθασμένη τροπή και έκανε λόγο για «αποσπασματικά γεγονότα», επιχειρώντας να αποδώσει την επίθεση στην «αγωνία και τρέξιμο» να είναι «συνεπής σε υποχρεώσεις».
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Λευτέρη Αυγενάκη, ο Πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας ζήτησε εξηγήσεις για το περιστατικό.
Η ανάρτησή του
Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο.