Μια προσωπική άποψη. Οι μορφές του Ρουσώ και του Μοντεσκιέ και ο Γαλλικός διαφωτισμός φαίνεται πως δεν χωρούσαν δίπλα στις παρδαλές τροφαντές drag Queens, που βεβήλωναν την χριστιανική παράσταση του Μυστικού Δείπνου του Ντα Βίντσι.
Ο καλπάζων θάνατος με την μορφή της πανώλης στα μαύρα νερά του Σηκουάνα με την Τζοκόντα να μουλιάζει είναι η τελευταία εικόνα που μας έδωσαν οι Γάλλοι προβλέποντας ( ίσως το τέλος του δυτικού πολιτισμού από μια πόλη παραδομένη στην τρας αισθητική και επιφανειακότητα.
Η επίδειξη μιας άρχουσας τάξης αποκομμένης από τον λαό δίχως συνείδηση ιστορικής αποστολής και πράξης μέσα στην ιστορία που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αυτοσυγχαίρεται για τον πανερωτισμό και την ανοχή της.
Ο κ. Ζολί, φλυάρησε επικίνδυνα, βούτηξε μέχρι τον λαιμό στο κιτς, τα πασπάλισε όλα με τη σκόνη της δήθεν πρωτοπορίας και στην πραγματικότητα παντελούς έλλειψης αισθητικής μπορεί να αισθάνεται περήφανος με την εικόνα της αποκεφαλισμένης Αντουανέτας και έναν τύπο από το Assassin’s Creed να μεταφέρει την ολυμπιακή φλόγα, αλλά δεν έχει όλος ο κόσμος την εφιαλτική εμετική αισθητική του…Από το τσίρκο του Ζολί εξαιρείται μόνο η Σελίν Ντιόν που διασώθηκε επειδή είναι η Ντιόν και επειδή ήταν συγκλονιστική και επειδή δεν εντάχθηκε στην κακοπαιγμένη και ανέμπνευστη παράσταση.
20 χρόνια πριν στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας ήμουν περήφανος φορώντας την στολή του Υπευθύνου του Διεθνούς Ραδιοτηλεοπτικού Κέντρου ( IBC) όταν συνάδελφοι απ όλο τον κόσμο έδιναν εκστασιασμένοι συγχαρητήρια στην μικρή Ελλάδα για την τελετή έναρξης των Αγώνων του 2004. Προχθές δεν θα ήθελα να βρισκόμουν στη θέση του αντίστοιχου Γάλλου συναδέλφου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας κατέχει το χρυσό