Συνκεχυμένα παραμένουν ακόμα τα στοιχεία για τους νεκρούς και τους επιζώντες. Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών του Καζακστάν, στο αεροσκάφος επέβαιναν 37 πολίτες του Αζερμπαϊτζάν, 6 από το Καζακστάν, 3 από το Κιργιστάν και 16 από τη Ρωσική Ομοσπονδία (συνολικά 62). Δέκα Ρώσοι επέζησαν από τη συντριβή του αεροσκάφους, ανέφερε η ρωσική πρεσβεία. Μεταξύ των άλλων επιζώντων, 14 ήταν πολίτες του Αζερμπαϊτζάν, δύο ήταν πολίτες του Κιργιζιστάν, ενώ η υπηκοότητα τριών δεν έχει εξακριβωθεί (συνολικά 29).
Οι διασωθέντες κάθονταν στο ουριαίο τμήμα του αεροσκάφους
Στο μεταξύ, οι περισσότεροι από τους επιβάτες που κατάφεραν να επιζήσουν της συντριβής, βρίσκονταν στην ουρά του αεροπλάνου, μετέδωσε το πρακτορείο «24.kg» του Κιργιστάν.
Από τα στοιχεία που παραθέτει η ιστοσελίδα russianairplanes.net, το μοιραίο αεροσκάφος ήταν σε λειτουργία για 11,5 χρόνια – από τις 24 Ιουλίου 2013. Την περίοδο 2017-2023, πέταξε για τη Buta Airways (υπο-μάρκα της Azerbaijan Airlines).
Η ίδια σελίδα σημειώνει ότι το Embraer 190 που συνετρίβη είναι ένα περιφερειακό επιβατικό αεροσκάφος που αναπτύχθηκε από τη βραζιλιάνικη εταιρεία Embraer και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004.
Το Embraer 190 έχει καλή φήμη όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά έχουν σημειωθεί αρκετά περιστατικά. Το 2007, ένα αεροσκάφος της JetBlue Airways παρουσίασε βλάβη στα φρένα κατά τη διάρκεια της προσγείωσης, αλλά προσγειώθηκε με ασφάλεια. Το 2011, η Aerosvit Airlines έχασε ένα Embraer 190 λόγω λάθους του πιλότου. Και το 2018, ένα Embraer 190 παρουσίασε βλάβη συστήματος στην Ινδονησία, η οποία οδήγησε σε αναγκαστική προσγείωση, αλλά η έρευνα για το περιστατικό δεν αποκάλυψε σφάλματα σχεδιασμού.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Διαβατά: Συνελήφθη 36χρονος από τη Σιέρα Λεόνε για επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας
Έρχονται οι δίκες εξ αποστάσεως: Μέσω τηλεματικής θα διεξάγονται συνεδριάσεις