Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Α. Γεωργιάδης «εναντίον» ΠΕΔΥ!

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Με την εξυπηρέτηση από το Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας να παρουσιάζει προβλήματα, ο ίδιος ο υπουργός Υγείας παρουσίασε μέρος του προβλήματος μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter.

Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως γνωστός του που κατέφυγε στο ΠΕΔΥ της περιοχής του δεν εξυπηρετήθηκε, επειδή δεν είχε θεωρήσει το βιβλιάριο υγείας του. Αυτό, παρά το γεγονός ότι το ΠΕΔΥ, σύμφωνα με τον ιδρυτικό του νόμο, δέχεται και ανασφάλιστους.

Ο ασθενής τελικά εξυπηρετήθηκε μετά από παρέμβαση του υπουργού, ο οποίος, μέσω των αναρτήσεών του στο Twitter, παροτρύνει τους πολίτες να μη δέχονται όχι, καθώς κανένας γιατρός του ΠΕΔΥ δεν μπορεί να αρνηθεί υπηρεσίες σε οποιονδήποτε ασθενή έχει κλείσει ραντεβού.

Πηγή: onmed.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ