Ο Άδωνις Γεωργιάδης υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων μίλησε σήμερα για όλα τα τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας στην κρατική τηλεόραση και συγκεκριμένα στην εκπομπή της ΕΤ1, που παρουσιάζει η δημοσιογράφος Όλγα Τρέμη.
Μεταξύ των θεμάτων που του τέθηκαν ήταν και τι προβλέπεται για την πώληση των εφημερίδων από τα σούπερ μάρκετ. Ο Υπουργός Α. Γεωργιάδης απάντησε ότι το θέμα λύθηκε με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Δήλωσε μάλιστα ότι οι εφημερίδες θα μπουν όχι μόνον στα σούπερ μάρκετ αλλά και σε όλα τα μίνι μάρκετ και θεωρεί ότι ίσως μέχρι το Σάββατο να πωλούν τα σούπερ μάρκετ εφημερίδες. Επίσης συμπλήρωσε το πότε θα γίνει αυτό πραγματικότητα, δηλαδή αν είναι το Σάββατο ή λίγο αργότερα αυτό εξαρτάται από το πρακτορείο διανομής του τύπου.
Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου
Οι εφημερίδες πλέον με απόφαση του υπουργού Άδωνη Γεωργιάδη θα πωλούνται και σε εμπορικά καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων ή κατηγορίες αυτών.
Στο Φύλλο της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε σήμερα η νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για μία σειρά με μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού. Στο πλαίσιο αυτό με απόφαση του υπουργού Άδωνη Γεωργιάδη είναι δυνατόν να υποχρεώνονται τα εμπορικά καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων ή κατηγορίες αυτών να πωλούν εφημερίδες.
Ειδικότερα, «δύναται να προβλέπεται η υποχρέωση λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων ή κατηγοριών αυτών τις Κυριακές, είτε για όλη την Επικράτεια είτε για μέρος αυτής. Με όμοια απόφαση καθορίζεται το ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων τις Κυριακές. Για το ίδιο χρονικό διάστημα, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων είναι δυνατόν να υποχρεώνονται τα εμπορικά καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων ή κατηγορίες αυτών να πωλούν εφημερίδες».
Υπενθυμίζεται πως χθες το πρακτορείο διανομής «Άργος» έστειλε επιστολή στον Κυριάκο Μητσοτάκη ζητώντας «άμεση θεσμική παρέμβαση του Πρωθυπουργού και των αρμόδιων υπουργών προς τους εκπροσώπους του κλάδου των σούπερ μάρκετ, προκειμένου να γίνει αποδεκτή η τοποθέτηση έντυπου τύπου σε ένα σημαντικό ποσοστό των καταστημάτων του δικτύου τους».